گجتهواوی

مشخصات ظاهری ساعت هوشمند Huawei Watch 3 لو رفت!

شرکت هواوی در پاسخ به تحریم های گوگل از ساعت هوشمند Huawei Watch 3 که با سیستم عامل هارمونی ارائه می شود، رونمایی کرد.

شرکت ITHome تصاویر جدیدی از این ساعت منتشر کرد و مدعی شده است که این تصاویر توسط بلاگر‌هایی که ساعت هوشمند برای آزمایش به آن‌ها داده شد، منتشر شده است. اما در کل منبع اصلی این انتشار تصاویر هنوز مشخص نیست.

مشخصات ظاهری ساعت هوشمند جدید هواوی

در تصاویری که منتشر شده است  مشخص است که سری سوم ساعت های هوشمند هواوی دارای صفحه نمایش گردی شبیه به مدل قبلی خود، Huawei Watch GT ۲ هستند. بر اساس اطلاعات فاش شده، صفحه نمایش این ساعت هوشمند به صورت یک صفحه AMOLED به نظر می‌رسد. یک دکمه شستی در سمت راست و بالای ساعت‌ها قرار دارد و یک دکمه تخت در زیر آن‌ها قرار دارد.

به نظر می رسد که طراحی جدید ساعت هوشمند Huawei Watch 3، تمیز و مدرن است و به نظر نمی‌رسد که دستگاه‌ها حاشیه بزرگ یا بدنه ضخیمی داشته باشد.

Huawei Watch 3

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این ساعت دارای یک مچ بند چرمی قهوه‌ای و دارای یک پوشش فلزی به رنگ خاکستری است.

یکی دیگر از ویژگی های ظاهری این ساعت هوشمند هواوی، استفاده از یک لولای فلزی متصل به مچ بند است، که شبیه به یکی از مدل‌های قبلی است. در تصاویر، برخی از ویژگی‌های سیستم عامل هارمونی را هم می‌توان مشاهده کرد.

البته با توجه به تصاویر موجود به نظر می‌رسد  صفحه اصلی ساعت هوشمند Huawei Watch 3 دارای میانبر‌های مستقیم برنامه‌ها و همچنین ساعت و تاریخ است. در میان عکس‌ها، همچنین می‌توان نحوه عملکرد پنل اعلان، را مشاهده کرد. متأسفانه، منوی برنامه‌ها در عکس‌های فاش شده وجود ندارد.

شرکت هواوی پس از تحریم های آمریکا که منجر به کاهش فروش محصولاتش شده است، در اقدامی جدی در حال توسعه نرم افزارها و لپلیکیشن های مختص خود است و در مهم ترین این اقدامات، سیستم عامل هارمونی را برای استفاده در محصولات هواوی به جای اندروید، طراحی و روانه بازار کرده است.

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا