گجت

این عینک هوشمند، نمایشگر ۱۳۵ اینچ ۱۲۰ هرتز دربرابر چشم‌ها قرار می‌دهد

عینک‌ واقعیت افزوده‌ی جدید VITURE با نمایشگر بزرگ، نرخ نوسازی بالا و امکان مسدودسازی ۹۹٫۹ درصد نور محیط، از راه رسید.

بازار عینک‌های واقعیت افزوده (AR) در سال ۲۰۲۳ با سیل عظیمی از برندهای مختلف روبه‌رو شد؛ اما در این میان، عینک‌های ‌One XR شرکت VITURE با طراحی زیبا و ممتاز، لنزهای الکتروکرومیک، کیفیت عالی ویدیو و صدا و موارد دیگر، به محصولاتی هیجان‌انگیز تبدیل شدند.

VITURE اکنون عینک واقعیت افزوده‌ی VITURE Pro را معرفی کرده که پیشرفت‌های قابل‌توجهی نسبت‌به نسل‌های قبلی ارائه می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین تغییرات در عینک واقعیت افزوده‌ی VITURE Pro، افزایش ابعاد نمایشگر مجازی است که اکنون به ۱۳۵ اینچ می‌رسد، درحالی‌که این عدد برای مدل‌های قبل ۱۲۰ اینچ بود. شاید این اختلاف روی کاغذ کوچک به‌نظر برسد، اما زمانی‌که بخواهید فیلم‌های مورد علاقه‌تان را روی نمایشگر بزرگ تماشا کنید، تأثیر زیادی خواهد داشت.

عینک واقعیت افزوده Vitrue Pro
عینک واقعیت افزوده Vitrue Pro
عینک واقعیت افزوده Vitrue Pro

از دیگر ویژگی‌های VITURE Pro می‌توان به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد که به‌خصوص برای گیمرها بسیار مفید به‌نظر می‌رسد. طبق اطلاعات سایت VITURE، این عینک واقعیت افزوده با روشنایی خیره‌کننده‌ی ۴٬۰۰۰ نیت، به‌میزان ۱۲۰ درصد روشن‌تر از مدل‌های قبلی است.

عینک واقعیت افزوده‌ی VITURE Pro از وضوح بسیار بالایی بهره می‌برد. این محصول می‌تواند ۹۹٫۹ درصد نور محیط را مسدود کند که واقعاً چشم‌گیر به‌نظر می‌رسد. عینک مورداشاره در سایت رسمی VITURE با قیمت ۴۶۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا