گجت

هدفون حرفه‌ای سونوس ایس معرفی شد؛ رقیب مستقیم ایرپاد مکس اپل

هدفون هیجان‌انگیز سونوس با مشخصات قدرتمند برای رقابت با ایرپاد مکس اپل رونمایی شد

سونوس اولین هدفون دور گوشی (Over-Ear) خود را با نام سونوس ایس معرفی کرد. این برند که با تولید بلندگو‌های بی‌سیم خانگی به شهرت جهانی رسید، قصد دارد با هدفون جدیدش با ایرپاد مکس اپل رقابت کند. مشتریان سونوس برای مدت زیادی منتظر عرضه‌ی این محصول بودند.

هدفون سونوس ایس به رنگ مشکی

Sonos

براساس بیانیه‌ی مطبوعاتی رسمی، هدفون سونوس ایس به درایور ۴۰ میلی‌متری سفارشی مجهز است. سونوس در محصول جدیدش ۸ میکروفون را تعبیه کرده است که وظیفه‌ی حذف نویز و برقراری مکالمه‌ی شفاف را برعهده دارند. این هدفون از بلوتوث ۵٫۴، حذف نویز فعال (ANC)، دالبی اتموس و صدای سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند.

هدفون سونوس ایس درصورت فعال‌بودن قابلیت حذف نویز فعال می‌تواند تا ۳۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. بالشتک‌های این هدفون به‌صورت مغناطیسی جدا می‌شوند. به‌گفته‌ی سونوس، هدفون جدید این برند با تنها سه دقیقه شارژشدن، می‌تواند به‌مدت سه ساعت موسیقی پخش کند.

هدفون سونوس ایس باز شده

Sonos

باتوجه‌به مشخصات جذاب هدفون ایس باید منتظر ماند و دید که آیا محصول جدید سونوس توانایی رقابت با ایرپاد مکس اپل و هدفون بوز مدل QC Ultra و سونی WH-1000XM5 را دارد یا خیر.

سونوس ایس فقط ۳۱۲ گرم وزن دارد و سبک‌تر از ایرپاد مکس اپل ۷۰ گرم است. هدفون به‌راحتی روی سر کاربران قرار می‌گیرد و کیفیت ساخت مناسبی دارد. این هدفون از کنترل لمسی پشتیبانی می‌کند.

هدفون سونوس ایس به رنگ سفید

Sonos

انتظار می‌رود که هدفون جدید سونوس کیفیت صدای کم‌نظیری داشته باشد. در بررسی‌های اولیه گفته شده است که سیستم حذف نویز فعال این هدفون با پشتیبانی از ردیابی حرکات سر، به‌خوبی صدا‌های محیط را حذف می‌کند.

هدفون سونوس ایس از نمای جانبی

Sonos

وجه تمایز سونوس از رقبا، اکوسیستم صوتی پیشرفته‌ی آن است. کاربران می‌توانند صدا‌ها را از دستگاهی به دستگاه‌ دیگر منتقل کنند.

سونوس ایس ضدآب نیست و گواهی IP را دریافت نکرده است. این هدفون برخلاف سایر محصولات سونوس، تنها ازطریق بلوتوث به دستگاه‌ها متصل می‌شود و از وای‌فای پشتیبانی نمی‌کند.

قیمت هدفون پرچم‌دار سونوس ۴۴۹ دلار است. این محصول در دو رنگ مشکی و سفید ملایم به بازار عرضه می‌شود. از اقلام همراه هدفون می‌توان به کیف حمل باکیفیت و کابل USB-C به USB-C و کابل تبدیل USB-C‌ به جک ۳٫۵ میلی‌متری اشاره کرد. این محصول از ۱۶ خرداد دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا