اخبار روزعلمیفناوریگجت

انکر ایربادز Sleep A20 را رونمایی کرد

ایربادزهای Soundcore Sleep A20 انکر که به حذف نویزهای مزاحم حین خواب کمک می‌کنند، از ۱۶ آوریل برای پیش‌سفارش در‌دسترس خواهند بود.

شرکت انکر در سال ۲۰۲۲ با برند Soundcore خود ایربادز ضد‌صدای Sleep A10 را به بازار عرضه کرد. آن زمان این ایربادز جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌ای برای ایربادز Sleepbuds II شرکت Bose به‌حساب می‌آمد. هرچند این ایربادزها کامل نبودند، ویژگی‌های دوست‌داشتنی زیادی داشتند.

حالا شرکت انکر در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ نسل بعدی ایربادز خود، یعنی Sleep A20 است که به‌گفته‌ مقام‌های این شرکت، طراحی راحت‌تری با قابلیت حذف نویز منفعل بهتر (Passive Noise Isolation) و عمر باتری بیشتری دارد.

کاربران می‌توانند ایربادز Sleep A20 را از ۱۶ آوریل در کمپین کیک‌استارتر و با تخفیف ۶۰ دلاری (قیمت نهایی ۱۵۰ دلار) پیش‌‌خرید کنند. زمان ارسال این ایربادزها اواسط ماه می‌ خواهد بود و در آمازون و وب‌سایت Soundcore هم در‌دسترس خواهند بود.

این ایربادزهای کوچک مانند نسل قبلی‌شان، می‌توانند به‌صورت منفعل مقداری از صدای محیط را کم کنند و سپس شما یکی از صداهای خواب متنوع موجود را برای پخش انتخاب کنید. این صداها شامل نویز سفید و قهوه‌ای به‌همراه صداهای آرامش‌بخش طبیعت نظیر باران، آواز پرندگان، صدای خش‌خش آتش و امواج دریا می‌شوند که به پوشاندن صداهای بیرونی مثل خروپف کمک می‌کنند.

ایربادزهای Soundcore Sleep A20

همچنین، ساعت زنگ‌دار شخصی و قابلیت پایش خواب از‌طریق اپلیکیشن Soundcore (برای کاربران اندروید و iOS) و قابلیت جدیدی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا در‌صورت افتادن یکی از ایربادها یا هر دو ایرباد در طول شب، با استفاده از هشدار صوتی از‌طریق اپلیکیشن آن‌ها را پیدا کنید. بااین‌همه، این موضوع را فراموش نکنید که این ایربادز قابلیت حذف فعال صدا (Active Noise Cancellation) را ندارد.

دو تغییر عمده‌ این نسل به طراحی سری‌های ایرباد و عمر باتری مربوط است. شرکت انکر می‌گوید که ایربادز Sleep A20 با استفاده از سری‌های دولایه درمقایسه‌با سری‌های تک‌لایه، قابلیت حذف نویز را تا سه برابر افزایش می‌دهد. همچنین، عمر باتری در حالت خواب از ۱۰ به ۱۴ ساعت افزایش یافته است و در‌کنار آن، کیس شارژر این ایربادز درمجموع ۸۰ ساعت دیگر به عمر باتری آن می‌افزاید.

ایربادز Sleep A20 ویژگی مهمی دارد که در Bose Sleepbuds II وجود نداشت: «قابلیت پخش موسیقی و سایر فایل‌های صوتی از‌طریق بلوتوث از گوشی یا دستگاه‌های دیگر». همچنین، عمر باتری برای استریم بلوتوث بهبود یافته است و حالا با ۵۰ درصد حجم صدا تا ۱۰ ساعت کار و کیس شارژر هم ۵۵ ساعت دیگر به دوام باتری اضافه می‌کند.

ایربادزهای Soundcore Sleep A20

هنوز کیفیت صدای ایربادز Sleep A20 بررسی نشده است؛ اما به‌احتمال زیاد شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد. با در‌نظر‌گرفتن اندازه‌ کوچک این ایربادها، کیفیت صدای نسل قبلی رضایت‌بخش بود.

اگرچه ایربادزهای A10 و A20 از‌نظر باس کمی ضعیف بودند، کیفیت صدای آن‌ها فراتر از انتظار بود و برای گوش‌دادن به پادکست و کتاب‌های صوتی عملکردی مناسب داشتند. شایان ذکر است که این ایربادها فاقد میکروفون داخلی هستند؛ به‌همین‌دلیل، امکان برقراری تماس با استفاده از آن‌ها وجود ندارد.

ایربادزهای Soundcore Sleep A20

این ایربادز به‌گونه‌ای طراحی شده‌ است که کاملاً درون گوش قرار بگیرد. این ویژگی آن‌ را برای افرادی مناسب می‌کند که به پهلو می‌خوابند و گوششان روی بالش قرار می‌گیرد. ایربادز Sleep A10 به‌عنوان ایربادز درون‌گوشی بسیار راحت بود؛ ولی برخی از کاربران آن‌ را برای استفاده‌ تمام شب به‌اندازه‌ کافی راحت نمی‌دانستند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا