گوشی هوشمند

نشانه های پایان عمر یک تلفن همراه/ 4 علامت خراب شدن گوشی که باید جدی گرفته شوند!

گوشی های هوشمند همانند دیگر دستگاه ها عمر مفیدی دارند و پس از چند وقت خراب می‌شوند، از این رو علامت های خراب شدن تلفن همراه را باید جدی گرفت.

تلفن‌های هوشمند از جمله لوازمی هستند که که این روزها به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی افراد تبدیل شده اند و برخی از مردم به آن‌ها معتاد هستند و نمی‌ توانند موبایلشان را رها کنند.

آناستازیا آلیچوا، متخصص روس در حوزه فن آوری‌ های تلفن‌های هوشمند، در مصاحبه ای به علائم خراب شدن تلفن همراه اشاره کرد و افزود: رخ دادن این علائم پایان عمر یک گوشی هوشمند را اعلام می‌کند. این متخصص حوزه فناوری نشانه‌های اساسی را عنوان کرد که پایان عمر گوشی هوشمند را هشدار می‌دهند و باید به تعویض آن فکر کرد.

این متخصص فن آوری های تلفن همراه گفت: برجسته‌ترین علامت خرابی تلفن همراه، بروز هرگونه مشکل در صفحه نمایشگر گوشی است، صفحه نمایش یکی از برجسته‌ترین اجزای گوشی است و به طور مستقیم بر روی عملکرد آن تأثیر می‌گذارد. با تعویض صفحه می‌توان مشکلات ایجاد شده را حل کرد، اما این روش بسیار هزینه بر است و ممکن است به اندازه خود گوشی هزینه داشته باشد.

علامت خراب شدن گوشی

نشانه های پایان عمر یک تلفن همراه

آلیچوا با اشاره به علامت دوم خرابی تلفن همراه افزود: نشانه دوم پایان عمر یک تلفن همراه کند شدن مکرر تلفن و خرابی‌های مختلف است، کند شدن تلفن به معنای بهم ریختگی نرم افزار است و این بهم ریختگی در مرور زمان باعث کندی تلفن همراه و ایجاد مشکل در حافظه آن می شود.

این متخصص روس سومین علامت را دمای بالای تلفن هنگام استفاده یا عدم استفاده از آن عنوان و خاطرنشان کرد که دمای بالای باتری هنگام استراحت گوشی هوشمند نشانه جدی از خراب شدن تلفن است و باید آن را جدی گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه آخرین علامت و نشانه مهم در این زمینه مشکل آنتن دهی و اتصال به اینترنت می باشد، خاطر نشان کرد: علاوه بر قطع مکرر شبکه، علامت قطع خودکار تلفن روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود.

آلیچوا در پایان گفت: اگر همه یا یکی دو مورد از این نشانه ها در گوشی هوشمند شما نمایان شد، باید کم کم به فکر خرید یک گوشی جدید برای خود باشید.

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا