تلفن همراهسامسونگ

گوشی Galaxy M22، میان رده سامسونگ با پشتیبانی از شارژ سریع +مشخصات

شرکت سامسونگ قرار است در آینده ای نزدیگ گوشی Galaxy M22 را به عنوان یک میان رده که از شارژ سریع پشتیبانی می کند را وارد بازار کند.

پس از آنکه چندی قبل مشخصاتی از این گوشی هوشمند منتشر شده بود،  اکنون یک گواهینامه FCC تازه ارائه شده است که به ما می‌گوید این تلفن نزدیک به راه اندازی است و از شارژر سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

البته بر اساس اخبار منتشر شده، گوشی Galaxy M22 با یک شارژر ۱۵ وات به بازار عرضه می‌شود و کاربران برای استفاده از شارژ سریع باید یک شارژر ۲۵ وات را از سامسونگ خریداری کنند. البته این اولین باری نیست که یک سازنده تلفن برای کاهش قیمت تمام شده، گوشی خود را با شارژر کم توان تری ارائه می‌دهد.

مشخصات منتشر شده از گوشی Galaxy M22 نشان می دهد که تقریبا همانند Galaxy A22 خواهد بود. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED Infinity-U با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است. در خصوص دوربین نیز، باید اشاره کنیم که دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسلی است. به نظر می رسد که این گوشی دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعت باشد.

گوشی Galaxy M22

شایان ذکر است، در همین رابطه به تازگی سامسونگ مشخصات گوشی هوشمند Galaxy M32 خود را برای بازار هند اعلام کرد. این دستگاه یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپری را در کنار نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز دارد و از پردازنده Mediatek Helio G۸۰ استفاده می‌کند.

گوشی هوشمند Galaxy M32 از یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی برخوردار است. همچنی دارای صفحه نمایشی با رزولوشن فول اچ دی + است. همچنین دکمه پاور آن در سمت راست این گوشی قرار دارد که به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا