تبلت

اوایل 2022؛ تبلت Galaxy Tab S8 Ultra در بازار عرضه می شود! + مشخصات

شرکت سامسونگ در جدید اطلاعیه خود اعلام کرده است که تبلت قدرتمند Galaxy Tab S8 Ultra خود را در اوایل سال 2022 روانه بازار خواهد کرد و یکی از پرچمدارها در میان تبلت ها خواهد بود.

قبل از فراگیری ویروس کرونا در سطح جهان، بازار تبلت ها در جهان تعریف چندانی نداشت و در برخی اوقات نیز بسیار وخیم بود و کاربران باید گاهی اوقات تا دو سال هم برای خرید یک تبلت جدید و با کیفیت منتظر می ماندند. و گاهی اوقات هم همان مدل تبلت با آپدیت و بروزرسانی جدید وارد بازار می شد.

اما آنچه باعث چرخش بازار تبلت‌ ها شد، شیوع کرونا بود. والدین و فرزندانشان که نمی‌توانستند در محل کار و یا مدرسه کار کنند، برای کار و درس به تبلت مراجعه می‌کنند؛ و با پایان روز کاری، همین دستگاه به دستگاه اصلی برای پخش ویدئو، موسیقی و بازی در ساعات شب تبدیل می‌شود.

به این دلیل شرکت های مطرح تکنولوژی همچون سامسونگ و اپل به حوزه تولید تبلت های جدید ورود پیدا کردند و توانستند درآمد خوبی هم از این حوزه کسب کنند.

شایان ذکر است،  در سه ماهه دوم  سال ۲۰۲۱، درآمد آیپد با ۷۹ ٪ افزایش نسبت به سال گذشته؛ اپل با همان تراشه M۱ که در برخی از مدل‌های Mac استفاده می‌کند، صفحه برتر رده بالای iPad Pro خود را تأمین می‌کند.

سامسونگ دیگر غول فناوری و رقیب اپل سال گذشته نیز تبلت‌های پیشرفته را با Galaxy Tab S۷ و S۷ Plus ارائه داد. هر دو مدل از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵+ قدرت می‌گیرند. اولی دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی بود در حالی که صفحه نمایش روی دومی ۱۲.۴ اینچ وزن داشت. هر دو صفحه با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز ارائه می‌شوند که نمایشگر را ۱۲۰ بار در ثانیه به روز می‌کنند.

تبلت قدرتمند سامسونگ Galaxy Tab S۸ Ultra

ویژگی تبلت Galaxy Tab S۸ Ultra

به نقل از یک منبع آگاه گفته می‌شود که سامسونگ در حال کار روی یک سری کاملاً جدید از تبلت‌های قدرتمند است که انتظار می‌رود اوایل سال آینده از جمله دو تبلت Samsung Galaxy Tab S۸ و S۸ Plus برای عرضه آماده شوند.

با این حال، گفته می‌شود که یک تبلت سوم فوق العاده قدرتمند در اوایل سال آینده میلادی با عنوان Galaxy Tab S8 Ultra در دست ساخت است، نامی را که سامسونگ برای گوشی‌های برجسته خود در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ استفاده کرد، وام گرفته است.

شایان ذکر است، تبلت Galaxy Tab S۸ Ultra از صفحه نمایش OLED ۱۴.۶ اینچی، ۱.۷ اینچ بزرگتر از بزرگترین مدل iPad Pro ۱۲.۹ اینچی اپل بهره خواهد برد. همچنین گفته می‌شود که باتری تبلت Galaxy Tab S8 Ultra را فعال و روشن نگه می‌دارد و در حدود ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت توان دارد.

بر اساس اخبار منتشر شده، این سه تبلت هر کدام از قلم S Pen، لوازم جانبی برتر صفحه کلید QWERTY پشتیبانی می‌کنند و به سیگنال‌های Wi-Fi، LTE و ۵G متصل می‌شوند. قیمت گذاری این سه تبلت می‌تواند از ۷۴۰ دلار برای Tab S۸ شروع شود، برای Tab S۸ + به ۱، ۱۲۰ دلار افزایش یابد و برای Tab S۸ Ultra به ۱، ۳۲۰ دلار برسد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا