اپلتلفن همراه

سطح اکسیژن خون خود را در آپدیت جدید اپل واچ اندازه گیری کنید

پس از مدت ها شرکت اپل، آپدیت های جدید اپل واچ خود را منتشر کرد و یکی از این به روزرسانی‌ها برای کاربران Fitbit Sense و Versa ۳ به تازگی صورت گرفته است.

در این به روزرسانی جدید اپل واچ  کاربران Fitbit Sense و Versa ۳ می‌توانند سطح اکسیژن موجود در خون خود را ردیابی کنند. به غیر از صفحه ساعت SpO۲ و در داشبورد Health Metrics در برنامه Fitbit، کاربران اکنون می‌توانند میانگین شبانه و روند هفته گذشته خود را در اپل واچ خود مشاهده کنند.

همچنین کاربران Versa 3 پس از آپدیت جدید کم و زیاد شدن ضربان قلب خود را به صورت خودکار دریافت می کنند، زیرا دستگاه پوشیدنی دارای ردیابی ضربان قلب به طور مداوم است. هنگامی که Versa 3 هر چیز غیرمعمولی را در ضربان قلب شما تشخیص داد، یک اعلان ارسال می‌کند تا بتوانید در برنامه Fitbit یک نظرسنجی انجام دهید تا به شما کمک کند بهتر بفهمید چه خبر است.

آپدیت جدید اپل واچ

یکی دیگر از مواردی که در آپدیت جدید اپل واچ اضافه شده است، پاسخ‌های صوتی Google است. به طور مثال، اگر بخواهید زنگ ساعت را تنظیم کنید، Google با “انجام شد” پاسخ می‌دهد زنگ ساعت شما برای فردا ساعت ۷ صبح تنظیم شده است. اگر از Google نحوه خوابیدن خود را بپرسید، می‌توانید پاسخ‌هایی مانند “از دیروز، در کل ۸ ساعت و ۱۵ دقیقه خوابیده‌اید” را دریافت کنید. اگر نمی‌خواهید سخنان Google را بشنوید، گزینه پاسخ صوتی را می‌توان غیرفعال کرد.

همچنین آخرین به روزرسانی جدید اپل واچ مربوط به FitbitOS است که به کاربران امکان می‌دهد تا چهره ساعت را از روز به شب از سالن ورزشی به محل کار و … تغییر دهند. کافیست صفحه ساعت را برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا برنامه Clocks باز شود و قادر خواهید بود صفحه ساعت مورد علاقه خود را برای نمایش انتخاب کنید.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا