تلفن همراهسامسونگ

گوشی Galaxy Z Fold3؛گوشی تاشوی سامسونگ با 5 دوربین +مشخصات

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی تاشوی Galaxy Z Fold3 خود را با 5 دوربین روانه بازار کند.

قرار است در گوشی Galaxy Z Fold3 از یک دوربین زیر نمایشگر برای دوربین جلو استفاده شود و به این ترتیب این گوشی موبایل هوشمند جدید سامسونگ 5 دوربین دارد.

اخبار منتشر شده در خصوص ویژگی های این گوشی نشان می دهد که، اولین دوربین سلفی این گوشی موبایل هوشمند یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی است که زیر نمایشگر تلفن همراه قرار گرفته و صفحه داخلی بزرگ را بی عیب و نقص می‌کند. البته شرکت سامسونگ این فناوری را در نمایشگاه SID ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته بود و دوربین سلفی دوم این تلفن همراه هوشمند روی گوشی موبایل قرار گرفته است.

شیان ذکر است، این دوربین از یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی در صفحه نمایش خود پشتبانی می‌کند و  مشخص نیست که چرا شرکت سامسونگ تنها از یک دوربین تحت نمایشگر استفاده می‌کند.

Galaxy Z Fold3

گوشی Galaxy Z Fold3 با لنز تله فوتو ۲ برابر و انتخاب سنسور‌های نه چندان بزرگ ۱۲ مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین چشمگیری در پشت نخواهد داشت و این موضوع باعث نارضایتی کاربران شده است.

بر اساس آخرین شایعات، این گوشی دارای نمایشگر‌های داخلی ۶.۲ اینچی و ۷.۵ اینچی داخلی است که هر دو دارای سرعت ۱۲۰ هرتز هستند.

بر اساس اخبار منتشر شده در خصوص این گوشی، صفحه نمایش داخلی این تلفن همراه هوشمند از قلم S پشتیبانی خواهد کرد، اگرچه ممکن است این گوشی به صورت کامل جایگزین گلکسی نوت نباشد که امسال به دست ما نمی‌رسد، چراکه این گوشی ظاهرا فاقد محفظه نگهداری از قلم خواهد بود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا