تبلت

ساخت قدرتمندترین تبلت اندرویدی گیمینگ در آینده ای نزدیک!

حساب کاربری Digital Chat Station که شهرت بالای در افشای اطلاعات فناوری دارد، در گزارشی از ساخت قدرتمندترین تبلت اندرویدی گیمینگ در آینده ای نزدیک خبر داد.

در این گزارش آمده است که یک تولید کننده گوشی های هوشمند در حال کار بر روی ساخت یک تبلت اندرویدی قدرتمند گیمینگ است که قرار است با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8xx عرضه شود.

مشخصات تبلت اندرویدی گیمینگ

در گزارش این حساب کاربری آمده است که این تبلت دارای یک صفحه نمایش LCD با نرخ تازه سازی بالای 120 یا 144 هرتز است. همچنین بر اساس اطلاعات افشا شده دراین خصوص، به نظر می رسد که این تبلت از از فناوری شارژ سریع 100 وات استفاده خواهد کرد و با این تفاسیر نباید انتظار داشت که قیمت این دستگاه کمتر از رایانه‌های لوحی کنونی موجود در بازار باشد.

تبلت اندرویدی گیمینگ

ابته در این گزارش هنوز اسمی از سازنده این تبلت نیامده است، اما با توجه به فناوری های استفاده شده در این تبلت،  احتمالاً یکی از سازندگان گوشی‌های هوشمند همچون ASUS، Red Magic و Black Shark خواهد بود. چرا که بسیاری از شرکت ها از چنین فن آوری هایی برخوردار نیستند.

با این حال، نباید احتمال وجود برند‌هایی مانند ZTE، OPPO و سایر سازندگان مطرح دیگر را برای راه اندازی این محصول نادیده گرفت. علیرغم اطلاعات افشا شده در این خصوص، هنوز اطلاعات زیادی از این تبلت قدرتمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید که قرار است به رقیب جدی آی پد اپل تبدیل شود، در دست نیست و باید منتظر ماند تا در آیند مشخصات بیشتری از آن افشا شود.

به نظر می رسد، دلیل این اقدام سازندگان، رقابت با اپل باشد، چراکه تا به امروز تبلت ها اندرویدی نتوانستند به نسبت آیپدهای ساخت اپل سهمی در بازار گیمینگ داشته باشند و اصولا گیمیرها تبلت های اندرویدی را برای انجام بازی مناسب نمی دانند.

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا