تبلتسامسونگ

رونمایی سامسونگ از ارزان ترین تبلت اندرویدی

شرکت سامسونگ قصد دارد ارزان ترین تبلت اندرویدی را وارد بازار کند. این شرکت علیرغم تولید تبلت های میان رده که البته مورد توجه رسانه ها هم قرار گرفت، تا اواخر این ماه تبلت ارزان قیمت خود با نام گلکسی تب A۷ Lite را به طور رسمی معرفی می کند.

این تبلت ارزان قیمت در حالی قرار است معرفی شود که چندی پیش سامسونگ از تبلت میان رده Galaxy Tab S۷ FE رونمایی کرد، که مورد پسند منتقدان و رسانه ها قرار گرفته بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این خصوص، ظاهراً گلکسی تب A۷ Lite سامسونگ از یک صفحه نمایش ۸.۶ اینچی با وضوح نسبتاً کم (۱۳۴۰x۸۰۰p) و فناوری LCD بهره می برد. این تبلت دارای چیپست پایین رده Helio P۲۲T مدیاتک در کنار ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی است و کارت‌های microSD تا ظرفیت 1 ترابایت را هم پشتیبانی می‌کند.

ارزان ترین تبلت اندرویدی گلکسی تب A۷ Lite سامسونگ

ارزان ترین تبلت اندرویدی سامسونگ

بر اساس اطاعات افشا شده، به احتمال بسیار زیاد، این تبلت از اندروید ۱۱ پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این تبلت می‌توان به بلندگو‌های استریو و دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. این تبلت سامسونگ از بلوتوث نسخه ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و از یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری نیز بهره می‌برد، اگرچه فناوری شارژ سریع مورد استفاده در این تبلت، در حال حاضر مشخص نیست.

در نهایت با همه مواردی که در نظر گرفته شده است، باید بگوییم که تبلت Galaxy Tab A۷ Lite یکی از بهترین تبلت‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۱ نخواهد بود، اما مطمئنا یکی از ارزان‌ترین تبلت‌ های اندرویدی در بازار خواهد بود. پیش بینی ها حاکی از آن است که این تبلت برای مدل وای فای دار به قیمت خرده فروشی حدود ۱۵۰ یورو در اروپا قیمت گذاری خواهد شد. همچنین گفته می‌شود گلکسی تب A۷ Lite با قابلیت LTE با قیمت حدود ۱۷۵ یورو عرضه خواهد شد.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا