تبلتسامسونگ

تبلت Galaxy Tab S8 Ultra؛ پرچمدار سامسونگ و رقیب آیپد پرو

شرکت سامسونگ در آینده ای نزدیک از تبلت پرچمدار خود با نام تبلت Galaxy Tab S8 Ultra رونمایی خواهد کرد و از آن به عنوان رقیب آیپد پرو نام می برند.

تبلت Galaxy Tab S8 Ultra توسط تراشه Exynos ۲۲۰۰ (تراشه پرچمدار آینده سامسونگ که احتمالاً دارای پردازنده گرافیکی AMD جدید است)، تغذیه می‌شود. با توجه به امتیازات بنچمارک، این تراشه در سطح تراشه M۱ اپل قرار دارد که در جدیدترین مدل‌های آیپد پرو استفاده می‌شود.

تبلت Galaxy Tab S8 Ultra

مشخصات تبلت Galaxy Tab S8

ظاهراً مشخصات پیکربندی دیگر آن نیز، در سطح بالا قرار خواهند داشت و گزارش جداگانه‌ای نشان می‌دهد که این تبلت مجهز به بهترین صفحه نمایش سامسونگ است. البته این منبع می‌گوید که دستگاه از تراشه Qualcomm Snapdragon ۸۹۸ تغذیه می‌کند.

همچنین سامسونگ ممکن است رویکردی را که در مورد گوشی‌های پرچمدار خود اتخاذ می‌کند، در دستور کار قرار دهد. یعنی از تراشه اسنپدراگون برای آمریکای شمالی و چین استفاده کند و بقیه مدل‌ها را به SoC Exynos مجهز کند، البته این فقط حدس و گمان است.

صرف نظر از پردازنده، ظاهراً این دستگاه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه خواهد شد.

بر اساس شایعاتی که در خصوص ویژگی های این تبلت منتشر شده است، به نظر می رسد بدنه این تبلت کمی بزرگتر از Tab S۷ Plus باشد. تبلت Tab S۷ Plus دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی است و شایعه شده است که Galaxy Tab S8 Ultra دارای نمایشگر ۱۴.۶ اینچی ۱۲۰ هرتزی است.

همچنین بر اساس اخبار منتشر شده، باتری این دستگاه ۱۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و قیمت این مدل در کره جنوبی حدود ۱۳۲۰ دلار است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا