تلفن همراهسامسونگ

مشخصات گلکسی تب S8 پرچمدار جدید سامسونگ فاش شد!

سامسونگ در حالی سال گذشته اقدام به رونمایی از تبلت‌های پرچمدار گلکسی تب S۷ و گلکسی تب +S۷ خود کرد، امسال هم قرار است تبلت سری S8 خود که شامل ۳ نسخه گلکسی تب S8، گلکسی تب +S8 و گلکسی تب S8 اولترا را وارد بازار کند.

در همین راستا، یک وب سایت کره ای در گزارشی به بررسی ویژگی های این تبلت های جدید سامسونگ پرداخت.

بر اساس این گزارش، مدلذ اولترا دارای یک نمایشگر او ال ای دی ۱۴.۶ اینچی با وضوح ۱۲۰ هرتز، حسگر اثر انگشت در نمایشگر، تنظیمات دوربین جلویی دوتایی، دوربین‌های پشتی ۸ و ۵ مگاپیکسلی، باتری ۱۲ هزار میلی آمپری با باتری شارژ سریع ۴۵ واتی است. همچنین ضخامت این تبلت ۵.۵ میلیمتر و وزن آن ۶۵۰ گرم است.

۸ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره و ۱۲ گیگابایت RAM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره دو مدلی است که در نسخه اولترا آن قرار است عرضه گردد. همچنین این تبلت از سه فناوری وای فای، ال تی ای و ۵G پشتیبانی می کند.

گلکسی تب S8

گلکسی تب +S8 پرچمدار سامسونگ در تبلت ها

در ادامه این گزارش با اشاره به ویژگی های تبلت گلکسی تب +S8 آمده است که این تبلت دارای نمایشگر او ال ای دی ۱۲.۴ اینچی با وضوح ۱۲۰ هرتز، حسگر اثر انگشت در نمایشگر، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۱۰۰۹۰ میلی آمپری و قابلیت شارژ سریع ۴۵ واتی است. همچنین ضخامت این دستگاه ۵.۷ میلی متر و وزن آن ۵۷۵ گرم است. این دستگاه نیز از سه فناوری وای فای، ال تی ای و ۵G پشتیبانی می کند.

همچنین galaxy tab s8 دارای یک نمایشگر ۱۱ اینچی LTPS TFT با وضوح ۱۲۰ هرتز است.  دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۸ هزار میلی آمپری، ضخامت ۶.۳ میلی متر و وزن ۵۰۲ گرم از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد. این تبلت نیز از سه فناوری وای فای، ال تی ای و ۵G پشتیبانی می کند.

شایان ذکر است، دستگاه‌های galaxy tab s8 اولترا و تب S۸ دارای ویژگی‌های معمول مانند دوربین پشتی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی، فلش و ۴ بلند گوهستند. آنها از فناوری بلوتوث و قلم S پشتیبانی می‌کنند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا