تلفن همراهسامسونگ

گوشی Galaxy S22؛ جمع و جور ترین پرچمدار اندرویدی جهان

گوشی Galaxy S22 یکی از پرچمداران آینده سامسونگ است که بسیاری از کارشناسان و علاقمندان به دنیای فناوری بی صبرانه منتظر عرضه آن هستند.

البته تاکنون شایعات گوناگونی از گوشی هوشمند Galaxy S22 سامسونگ به بیرون درز کرده اما اخیراً گزارشی از این گوشی توسط افشاگران مطرح دنیای فناوری منتشر شده که نشان می دهد این تلفن همراه یکی از جمع و جورترین پرچمداران اندرویدی در سراسر جهان خواهد بود که از یک باتری بسیار کوچک 3700 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این خصوص، انتظار می رود این گوشی در اوایل سال 2022 عرضه شود. با توجه به این اطلاعاتی که جدیدا در خصوص این گوشی افشا شده است، اندازه باتری گوشی Galaxy S22 بر اساس استانداردهای امروزی بسیار کوچک است، به ویژه با توجه به اینکه پردازنده هایی که از این گوشی های پرچمدار تغذیه می کنند، با توجه به شایعات موجود از نوع بسیار قدرتمند خواهند بود.

گوشی Galaxy S22 

مشخصات گوشی Galaxy S22

سایر مشخصات شناخته شده در مورد گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S22 و +S22 شامل عدم استفاده از سنسورهای دوربین GN1 و GN2 سامسونگ و در عوض انتخاب سنسور دوربین ISOCELL GN5 است که به تازگی راه اندازی شده است. به گزارش فرارو، علاوه بر این، مجموعه S22 ممکن است دارای پردازنده قدرتمند Snapdragon 898 باشد.

در خصوص دوربین های این گوشی نیز باید گفت که، این دستگاه ها با دوربین های زیر صفحه نمایشگر عرضه نمی شوند و به نظر می رسد کماکان از سیستم دوربین های سوراخ دار بهره ببرند. انتظار می رود که این گوشی های پرچمدار مقرون به صرفه، ماه آینده به تولید انبوه برسند و احتمالاً از ژانویه 2022 برای خرید در دسترس خواهند بود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا