بازیبازی های خارجی

زمان عرضه جهانی بازی Far Cry 6 اعلام شد

با توجه به اینکه تقویم انتشار صنعت بازی سازی برای بقیه سال 2021 در حال پر شدن است، شرکت یوبیسافت نیز زمان انتشار بازی بزرگ Far Cry 6  را مشخص کرد.

یوبیسافت اعلام کرد، مجموعه بزرگ فار کرای را در تاریخ 7 اکتبر مصادف با 15 مهرماه 1400 برای کامپیوتر، Xbox One، Xbox Series X / S، PlayStation  PlayStation ۵ و PlayStation 4 منتشر خواهد کرد.

در اطلاعیه این شرکت آمده است، اگر این بازی را از PS۴ یا Xbox One بخرید، نسخه فعلی آن را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

البته قرار بود این بازی در ماه فوریه عرضه شود، اما تأثیر کووید ۱۹، شرکت یوبیسافت را مجبور به تاخیر در عرضه آن کرد و انتشار آن را به تعویق انداخت.

بازی Far Cry 6 در یارا (یک مکان خیالی در کوبا) پیاده سازی شده است، که در آن شما دنی روخاس را کنترل خواهید کرد. البته اینکه شخصیت اصلی مرد باشد یا زن به شما بستگی دارد.

Far Cry 6

تغییرات جدید بازی Far Cry ۶

انقلابیونی که دانی با آن‌ها همسو است فلسفه تدبیر کوبایی به نام Resolver را قبول می‌کنند که به معنای “گذراندن شرایط” است. آن‌ها از هرچه به نفع شان است می‌توانند استفاده کنند، این بدان معنا است که شما می‌توانید برخی از سلاح‌های مسخره DIY را هم بردارید که در میان آن‌ها اسلحه‌هایی وجود دارد که از قوطی‌های ساردین، باتری‌ها و موتور‌های موتورسیکلت استفاده می‌کنند.

شما همچنین می‌توانید کوله پشتی Supremo را به یک سلاح ویژه الهام گرفته از کتاب‌های کمیک، مانند جت پک، راکت انداز یا شعله کش مجهز کنید. وسایل نقلیه و اسب‌های سفارشی نیز برای کمک به رفت و آمد شما در این بازی در دسترس خواهد بود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا