لپ تاپ

رونمایی از Galaxy Chromebook Go جدیدترین لپ تاپ سری GO سامسونگ

شرکت سامسونگ که یکی از ابرشرکت های حوزه فناوری و تکنولوژی است، پس از ورود به عرصه لپ تاپ ها، قصد دارد از Galaxy Chromebook Go جدیدترین لپ تاپ سری GO سامسونگ در آینده ایی نزدیک رونمایی کند.

این شرکت در صنایع مختلفی از جمله گوشی های هوشمند، تبلت ها و لوازم خانگی الکترونیکی فعالیت دارد و در حال حاضر در زمینه تکنولوژی پیشرفت خوبی داشته و توانسته بازار را در دست خود گیرد.

این شرکت نه تنها در زمینه تلفن همراه و .. موفق بوده، بلکه در حال حاضر در حال تولید لپ تاپ‌های جدید است. این روزها سامسونگ مشغول کار روی جدیدترین نسخه لپ تاپ این شرکت یعنی Galaxy Chromebook Go است.

لپ تاپ Galaxy Chromebook Go

مشخصات لپ تاپ Galaxy Chromebook Go

بر اساس اخبار منتشر شده در این رابطه این لپ تاپ یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی TFT با رزولوشن ۱۳۶۶x۷۶۸ پیکسل و وب کم ۷۲۰p دارد.

سی پی یو مورد استفاده در لپ تاپ Galaxy Chromebook Go یک تراشه Intel Celeron N۴۵۰۰ که همراه با گرافیک Intel UHD ساخته شده و ۴ یا ۸ گیگابایت RAM LPDDR۴X و ۳۲ گیگابایت، ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eMMc در این لپ تاپ جدید شرکت سامسونگ وجود دارد.

شایان ذکر است؛ وزن این لپ تاپ ۱.۴۵ کیلوگرم است و از یک صفحه کلید با نور پس زمینه بهره می‌برد. همچنین شامل درگاه‌های ۲x USB نوع C، یک USB ۳.۲، جک هدفون / میکروفون و همچنین اسلات‌های microSD و nano-SIM است.

سامسونگ Galaxy Chromebook Go دارای یک باتری ۴۲.۳ وات است که به کمک یک شارژر نوع C  با توان ۴۵ وات شارژ می‌شود. بر اساس شایعات منتشر شده از لپ تاپ جدید سامسونگ، متفاوت ترین ویژگی این لپ تاپ نسبت به دیگر مدل ها پشتیبانی از قابلیت LTE است.

البته تاکنون شرکت سامسونگ هنوز جزئیاتی درباره میزان قیمت این لپ تاپ و دیگر ویژگی ها و زمان دقیق عرضه محصول در بازار در اختیار کاربران قرار نداده است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا