گجتگوگللپ تاپ

آشنایی با بهترین محصولات سخت افزاری گوگل

ما برای آشنایی شما با بهترین محصولات سخت افزاری شرکت گوگل، لیستی از بهترین های گوگل را برای شما در این مطلب آمده کرده ایم که می توانید آنها را در بازار تهیه کنید.

همه گوگل را به خاطر موتور جستجوی آن می شناسند، اما این شرکت در سال های اخیر به سمت تولید محصولات سخت افزاری و نرم افزاری رفته است و تا حدودی زیادی نیز در این راه موفق بوده است. تلفن‌های هوشمند گران قیمت، بلندگو‌های هوشمند، دستگاه‌های پخش جریانی و حتی ترموستات از جمله محصولاتی است که شرکت گوگل تولید می کند.

گوشی Google Pixel ۵

گوشی های سر پیکسل به دلیل داشتن بهترین مشخصات و ویژگی ها، از جمله پردازنده های قوی، بسیار شناخته شده هستند. گوشی Google Pixel ۵ با مقرون به صرفه‌تر کردن خرید تلفن، رویکرد دیگری را نیز در پیش گرفته است. یکی از ویژگی های این گوشی این است که از Snapdragon ۷۶۵G همکاری کند، که هنوز هم عملکرد بسیار خوبی دارد. در آزمایشات مشخص شد که این تراشه با اسنپدراگون ۸۴۵ قابل رقابت است.

محصولات سخت افزاری گوگل

گوشی‌های سری Google Pixel ۴a

خانواده گوشی‌های گوگل پیکسل ۴a علیرغم کیفیت فوالعاده دوربین، قیمت پایینی دارد و یکی از میان رده های محبوب و با کیفیت محسوب می شود. عملکرد شگفت آور و نرم اسنپدراگون ۷۳۰G و تضمین سه سال بروزرسانی را هم که به موارد بالا اضافه کنید، آنگاه شما یکی از بهترین محصولات گوگل را در اختیار خواهید داشت. البته در این خانواده، گوشی های با قابلیت 5G نیز حضور دارند، که یکی از بهترین های این خانواده محسوب می شوند.

دستگاه Google Nest Hub Max

دستگاه هوشمند Google Nest Hub Max یک نمایشگر هوشمند 10 اینچی است که به همراه سیستم اسپیکر استریو با کیفیت صدای بالاتر از حد متوسط، سنجش دوربین و فناوری تطابق چهره و بسیاری دیگر از موارد، هر آنچه که شما از یک نمایشگر انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین یکی از مهم ترین ویژگی های Nest Hub Max این است که تمام محصولات خانه هوشمند شما را گرد هم آورده و روشی آسان برای کنترل آن‌ها ارائه می‌دهد. این قطعاً یکی از بهترین محصولات گوگل است و برای صاحبان خانه‌های هوشمند دستگاهی ضروری است.

 محصولات سخت افزاری گوگل Google Nest Hub Max

هدفون Google Pixel Buds

گوگل با Pixel Buds به بازار هدفون‌های بی سیم هم پیوست. این مجموعه کوچک از هدفون‌ها را می‌توان در یک کیف نگه داشت و به صورت کاملاً گوناگون از آن استفاده کرد. آن‌ها کیفیت صدای خوب، مقاومت در برابر آب IPX۴، جفت شدن آسان با دستگاه‌های اندرویدی و یکپارچه سازی عالی دستیار گوگل را ارائه می‌دهند. طراحی آن نیز تمیز و ظریف است. علیرغم اینکه این هدفون قیمت بالایی دارد، اما قطعا استفاده از آن می‌تواند برای کاربران اندروید جذاب و راحت باشد.

Google Pixel Buds

 

کروم کست با Google TV

اگر می خواهید تلویزیون عادی شما به یک تلویزیون هوشمند تبدیل شود باید از کروم کست استفاده کنید. البته برخلاف مدل‌های قبلی Chromecast، مدل جدید دارای یک ریموت مستقل است. این بدان معنا است که شما دیگر نیازی به استفاده از دستگاه ثانویه برای کنترل و پخش رسانه ندارید. این قابلیت به لطف Google TV یک رابط جدید است آماده شده است. اساساً، کروم کست با گوگل تی وی همان چیزی است که شما در مورد کروم‌کست‌های قبلی دوست داشتید، اما دارای گزینه‌ها و انعطاف پذیری بیشتری است.

کروم کست با Google TV

لپتاپ Google Pixelbook Go

گوگل در ادامه پیشرفت های خود، علاوه حوزه گوشی و گجت ها، به سراغ تولید لپ تاپ هم رفته است. لپ تاپ Pixelbook Go جدیدترین دستگاه Pixelbook است که توسط گوگل ارائه شده است. این لپ تاپ از منیزیم ساخته شده و ۲.۳ پوند وزن دارد. با توجه به اینکه Pixelbook Go از سیستم عامل Chrome OS استفاده می‌کند، مشخصات فنی آن نیز بسیار قدرتمند است. قیمت آن هم مناسب است و از ۶۴۹ دلار شروع می‌شود.

Google Pixelbook Go

 

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا