تلفن همراهمایکروسافت

جزئیات جدیدی از گوشی Microsoft Surface Duo 2 فاش شد!

وب سایت Windows Central در گزارشی اطلاعات جدیدی از پرچمدار شرکت مایکروسافت با نام گوشی Microsoft Surface Duo 2 را منتشر کرد.

در این گزارش آمده است که این گوشی دارای دوربین سه گانه جدید در قسمت بیرونی اش می باشد که شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو اختصاصی و یک دوربین فوق عریض است.. همچنین شواهدی در دست است که Surface Duo نسل بعدی به تراشه‌ای درجه یک، مجهز شده است.

شایان ذکر است، این محصول جدید شرکت مایکروسافت در سایت Geekbench به نمایش گذاشته شد و امتیازات دریافت شده نشان می‌دهد که به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز است.

گوشی Microsoft Surface Duo 2

گوشی Microsoft Surface Duo 2 در آزمایش تک هسته‌ای ۱۰۹۱ و در چند هسته‌ای ۳۵۱۷ امتیاز کسب کرده است. برای مقایسه، سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G در یک آزمایش بنچ مارک با تراشه  یکسان توانست ۹۷۹ امتیاز تک هسته ای و ۳۴۴۱ امتیاز چند هسته ای کسب کند.

گوشی Surface Duo 2 با اندروید ۱۱ و رم هشت گیگابایت به بازار می‌آید. این تلفن اولین گوشی است که در مدل تکراری خود هم در طراحی و هم در عملکرد گوشی‌های هوشمند محصولی متفاوت ارائه می‌دهد.

این وب سایت در گزارش خود تاکید کرده است که که شرکت مایکروسافت قصد دارد باتری، دوربین‌ها و استفاده از نمایشگر‌های بزرگتر را در گوشی Surface Duo 2. NCF جدید و همینطور آلارم بیدار کردن  و نرخ تازه سازی سریع‌تر را نیز به روز کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا