تلفن همراهگجت

جزئیات جدیدی از اپل واچ سری هفت فاش شد!

یک افشاگر معروف با انتشار پست کوتاهی در خصوص محصوص جدید اپل جزئیات جدیدی از اپل واچ سری هفت فاش را فاش و در فضای وب منتشر کرد.

این افشاگر در وب سایت رسانه‌های اجتماعی چینی Weibo پست کوتاهی درباره تغییرات احتمالی ساعت‌های هوشمند شرکت اپل به اشتراک گذاشت.

تصاویر منتشر شده از رندر‌های اپل واچ سری هفت امسال نشان می‌دهد که این محصولات جدید با اندازه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی متر روانه بازار خواهند شد البته بند‌های ساعت‌های قدیمی نیز با این محصولات سازگار است.

این در حالی است که شرکت اپل یک بار صفحه نمایش اپل واچ چهار را به میزان دو میلی متر در حالت نمایش لبه به لبه افزایش داده بود. تقاضای مصرف کنندگان از اپل برای نگه داشتن نوار‌ها در سطح استاندارد‌های جهانی نیز یک نیروی محرک در طراحی کالا‌های آن است.

به نظر می رسد که شرکت اپل در نظر دارد صفحه نمایش اپل واچ  سری هفت را به اندازه 1 میلی متر افزایش دهد.بر اساس اطلاعات فاش شده، قرار است اپل طراحی لبه تخت را برای Apple Watch Series 7 در نظر بگیرد که ممکن است فضای بیشتری به نمایشگر ساعت‌های هم اندازه بدهد.

اپل واچ سری هفت

سایر مشخصات احتمالی اپل واچ سری هفت

این کارشناس و افشاگر معروف قبلا رنگ کیف چرمی جدید اپل به نام MagSafe را به درستی پیش بینی کرده بود و دقت بالایی در ارائه آمار و اطلاعات خدمات و کالا‌ها دارد. شایان ذکر است، اضافه شدن فناوری 5G و یک ویژگی دیگر با تمرکز روی سلامتی کاربران از جمله دیگر ویژگی های اپل واچ سری هفت می باشد.

تغییر در چارچوب فیزیکی، همراه با افزایش اندازه وجود یک باتری بزرگتر را نیز تایید می‌کند. اگر اپل واقعاً فناوری 5G را به این ساعت اضافه کند، عمر باتری نکته بسیار مهمی خواهد بود. به احتمال زیاد این محصول جدید در کنار آیفون ۱۳ با دوربین‌ها و پردازنده‌های بهبود یافته در یکی از رویداد‌های مورد انتظار اپل در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا