شبکه های اجتماعیواتس آپ

فعال کردن حالت روح در واتساپ؛ چگونه وضعیت آنلاین خود را در واتساپ مخفی کنیم؟

گاهی اوقات می خواهید در حالت روح در واتساپ حضور داشته و وضعیت آنلاین خود را در واتساپ مخفی کنید، ما در این مطلب این موضوع را به شما آموزش می دهیم.

واتساپ یکی از پر کاربردترین برنامه‌های چت نوشتاری، صوتی و ویدئویی در سراسر کره زمین است. گپ زدن با دوستان، ارسال برخی از اسناد فوری برای یک همکار یا صرفا یک ویدئو یا ویدئوکال از جمله کارهایی است که این پیامرسان قابلیت انجام آن را دارد. امروزه واتساپ در زندگی ما جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است و شرکت فیسبوک پس از خرید واتساپ هر روز به دنبال ارتقا و کاربر پسند کردن این اپلیکیشن هستند. این پلتفرم دارای ویژگی‌های جالبی مانند نمایش وضعیت آنلاین کاربر و موارد دیگر است.

نوشته های مشابه

فعال کردن حالت روح در واتساپ

با این حال، گاهی اوقات شما می خواهید به صورت نامرئی و به اصطلاح در حالت روح در واتساپ حضور داشته باشید و دیگران از حضور شما مطلع نشوند. زمان‌هایی وجود دارد که هنگام استفاده از این برنامه باید وضعیت آنلاین خود را پنهان کنید. یا فقط می‌خواهید از کسی که در سیستم عامل است جلوگیری کنید. ما در زیر با راهنمای گام به گام به شما نشان دهیم که از طریق آن می‌توانید به راحتی وضعیت آنلاین را در واتساپ پنهان کنید.

فعال کردن حالت روح و مخفی کردن وضعیت آنلاین در واتساپ

با دنبال کردن چند مرحله آسان می‌توانید وضعیت آنلاین خود را در واتساپ مخفی کنید. این برنامه  به شما امکان می‌دهد ویژگی وضعیت آنلاین را در هر دو سیستم عامل Android و iOS پنهان کنید. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که این مراحل را دنبال کنید:

  1. ابتدا WhatsApp را باز کنید.
  2. روی سه نقطه عمودی در گوشه بالا سمت راست بزنید و روی تنظیمات (settings) ضربه بزنید. کاربران iOS به راحتی می‌توانند از فهرست پایین روی تنظیمات ضربه بزنند.
  3. پس از باز شدن منوی تنظیمات، حساب (account) را پیدا خواهید کرد. روی آن کلیک کنید و سپس به گزینه Privacy بروید.
  4. پس از باز شدن صفحه جدید در آنجا گزینه Last Seen را مشاهده خواهید کرد. این برنامه به شما دو گزینه برای انتخاب می‌دهد. می‌توانید از بین مخاطبین من و هیچ کس انتخاب کنید. وضعیت اول وضعیت آنلاین را به مخاطبین شما نشان می‌دهد، در حالی که وضعیت دوم وضعیت آنلاین را برای هیچ کس نشان نمی‌دهد.
  5. حالا روی گزینه هیچ کس کلیک کنید تا وضعیت آنلاین در پیام رسان WhatsApp مخفی شود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا