شیائومیگوشی هوشمند

گوشی شیائومی Redmi A3 چه ویژگی‌هایی دارد؟

انرژی مورد نیاز گوشی Redmi A3 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد.

شرکت شیائومی قصد دارد گوشی Redmi A3 را در کشور هند عرضه کند، به نظر می‌رسد که نسخه پایه این گوشی ۸۴.۳۷ دلار باشد، اما نسخه‌های بالاتر با قیمت کمتر از ۱۰۸.۴۸ دلار به فروش می‌رسد؛ به‌تازگی تصاویری از گوشی شیائومی Redmi A3 منتشر شده است که نشان می‌دهد دارای پنل پشتی شیشه‌ای و براق است.

گوشی Redmi A3 در سه رنگ سبز، آبی و مشکی موجود خواهد بود، انتظار می‌رود یک ماژول دوربین دایره‌ای در پنل پشتی گوشی تعبیه شود که دوربین‌های دوگانه و فلاش LED را در خود جای داده است؛ گوشی یادشده دارای نمایشگر ۶.۷۱ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است.

گوشی Redmi A3 با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود، همچنین از تراشه مدیاتک بهره می‌برد، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک لنز هوش مصنوعی در پنل پشتی گوشی قرار دارد، دوربین سلفی آن نیز به یک حسگر هشت مگاپیکسلی مجهز شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی Redmi A3 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد، این محصول با استفاده از سیستم عامل Android 13 Go اجرا می‎‌شود

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا