اپلیکیشن موبایلبرنامه نویسی

در کمتر از یک ماه از زمان انتشار؛ نسخه بتا اندروید 12 رکورد بیشترین دانلود و نصب را شکست

نسخه بتا اندروید 12 در حالی که کمتر از یک ماه از زمان انتشار آن می گذرد، توانسته رکورد بیشترین دانلود و نصب را بشکند که با نسخه بتای قبلی قابل قیاس نیست.

شایان ذکر است، مدتی قبل شرکت گوگل از نسخه جدید سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۱۲ رونمایی کرد و قابلیت‌های جدید این سیستم عامل را به کاربران اندرویدی نشان داد. گوگل از این سیستم عامل و ویژگی‌های جدیدش در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل، Google I / O رونمایی کرد.

اما از ماه می که نسخه بتا اندروید 12 وارد بازار شد،  تاکنون توانسته بیشترین دانلود و نصب را داشته باشد و تعداد نصب این نسخه با تعداد نصب نسخه بتای قبل قابل مقایسه نیست.

نسخه بتا اندروید 12

اندروید ۱۲ برای اولین بار در ماه می‌ وارد مرحله آزمایش بتا شد و اولین طراحی مجدد اصلی رابط کاربری طولانی مدت را به همراه داشت. این تکرار جدید Material You نام دارد. این قابلیت مطمئناً باعث جلب توجه و علاقه کاربران به نسخه جدید شده است.

البته از آنجایی که گزارشاتی روز گذشته منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت گوگل شروع به ارائه Android 12 Beta 2 برای دستگاه‌های Pixel کرده است، چندین سازنده نسخه Beta 1 را آماده کرده اند تا زودتر از حد معمول آن را به بازار عرضه کنند، تا همه کاربران اندرویدی بتوانند این نسخه را روی گوشی های خود داشته باشند.

شایان ذکر است، با تغییراتی که این سیستم عامل داشته مجموعه‌ای از ابزارک‌های جدید از جمله ساعت و آب و هوا به آن اضافه شده است. همچنین رابط کاربری آسان و روان‌تر شده و تغییرات بسیاری از جمله زیبایی‌های بصری از جمله مهم ترین تغییران اندروید 12 می باشد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا