اپلیکیشن موبایل

معرفی اپلیکیشن تغییر چهره انسان + لینک دانلود

ما در این مطلب ما قصد داریم یک اپلیکیشن تغییر چهره افراد که بهترین در این زمینه به حساب می‌آید را به شما معرفی کرده و لینک دانلود آن را در اختیارتان قرار دهیم.

شیوه کار این برنامه به این صورت است که با دریافت تصویر کاربر و استفاده از هوش مصنوعی اقدام به بررسی نقاط مختلف صورت کرده تا چهره فرد را با نهایت دقت روی سر افراد معروف قرار می‌دهد.

این برنامه که Reface نام دارد، یک تجربه متفاوت را برایتان به ارمغان می‌آورد و شما می‌توانید از طریق آن لحظاتی دل‌انگیز را کنار دوستان و خانواده خود سپری کنید.

اپلیکیشن تغییر چهره انسان

البته یکی از نگرانی های کاربران موضوع دسترسی به حریم خصوصی توسط این نرم افزارهاست که در این زمینه کمپانی سازنده این اپلیکیشن اعلام کرده است پلتفرم ما ممکن است از تصاویر شما به منظور ارائه خدماتی با کیفیت استفاده کند. برای مثال ویژگی‌های چهره هر فرد در سیستم توسط هوش مصنوعی بصورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بهترین نتیجه به کاربر ارائه شود.

این کمپانی اعلام کرده است تصاویر دریافت شده تنها به منظور اهداف ارائه خدمات مناسب از کاربران گرفته می‌شود و هیچ استفاده دیگری جز جای‌گذاری آنها با چهره بازیگران هالیوود و شخصیت فیلم‌های کوتاه خنده‌دار فضای مجازی از آنها نخواهد شد.

گفته می‌شود تصاویر کاربران در این اپلیکیشن تغییر چهره به مدت ۲۴ در سرورها باقی مانده و بعد از آن بطور خودکار پاک می‌شوند. اما ویژگی‌های صورت ذخیره شده تا ۳۰ روز به منظور ارتقا کیفیت برنامه در سرور باقی می‌ماند.

برای دانلود اپلیکیشن کلیک کنید

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا