توییترشبکه های اجتماعی

مسابقه شناسایی اشکالات الگوریتم توئیتر با جایزه 3500 دلاری!

شرکت توئیتر قصد دارد برای بررسی و شناسایی اشکالات موجود در الگوریتم های پیام رسان خود، مسابقه ای را برگزار کند و به کاربرانی که اختلالات این برنامه را کشف کنند، جایزه 3500 دلاری اهدا می کند.

این شرکت ماه گذشته، اعلام کرد که شناسایی اشکالات الگوریتم توئیتر درباره قابلیت برش خودکار تصاویر را آغاز کرده است. به همین علت برخی کاربران از  قابلیت برش تصویر خودکار توئیتر، انتقاد کرده و مدعی شدند که این الگوریتم بیشتر تمرکز خود را، روی افراد با پوست روشن‌تر در توئیت‌ها گذاشته است.

چرا توئیتر مسابقه شناسایی اشکالات الگوریتم پیام رسان خود را برگزار می‌کند؟

از همین رو، شرکت توئیتر در پاسخ به منتقدان خود در پستی در وبلاگ اطلاعیه ایی را منتشر کرده است که به شرح زیر می باشد.

مسابقه شناسایی اشکالات الگوریتم توئیتر

“در ماه می، ما رویکرد خود را برای شناسایی مشکلات در الگوریتم خود را به اشتراک گذاشته‌ایم و کد خود را در اختیار دیگران قرار داده‌ایم تا ایراداتمان را پیدا کنند. ما می‌خواهیم این کار را با دعوت و تشویق جامعه برای کمک به شناسایی آسیب‌ های احتمالی این الگوریتم فراتر از آنچه که خودمان شناسایی کرده‌ایم، یک گام جلوتر ببریم.”

شرکت توئیتر در ادامه اطلاعیه خود آورده است که این کار قرار است از طریق برگزاری یک مسابقه که دارای جایزه 3500 دلاری است، صورت گیرد. در همین رابطه رومان چوهدوری، مدیر تیم اخلاق و یادگیری پیامرسان توئیتر، در توئیتی درباره علت برگزاری مسابقه شناسایی اشکالات الگوریتم توئیتر نوشت: شرکت ما معتقد است که افراد باید به دلیل شناسایی اشکالات و اختلالات مسائل، پاداش بگیرند چون ما نمی‌توانیم این چالش‌ها را به تنهایی حل و کاربرانمان را از پیامرسان خود راضی نگه داریم.”

براساس گزارش‌ها این پیامرسان قرار است، برندگان را در کارگاه آموزشی DEF CON AI Village به میزبانی خود در ۸ آگوست اعلام کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا