توییتر

محدود کردن مشاهده توئیت‌ها در توئیتر

توئیتر اکنون از کاربران می‌خواهد برای مشاهده توئیت‌ها وارد سیستم شوند و بدون حساب کاربری امکان مشاهده توئیت‌ها را ندارند

 به نقل از رویترز، توئیتر از این پس برای مشاهده توئیت ها کاربران را ملزم به داشتن یک حساب کاربری در این پلتفرم رسانه های اجتماعی می‌کند، اقدامی که ایلان ماسک مالک آن را اقدام اضطراری موقت نامید.

از کاربرانی که سعی در مشاهده محتوا در این پلتفرم دارند، خواسته می‌شود که برای داشتن یک حساب کاربری ثبت نام کنند یا وارد یک حساب کاربری موجود شوند تا توئیت‌های مورد علاقه خود را ببینند.

به گفته ماسک ظاهرا این اقدام برای جلوگیری از دستکاری داده های توئیتر انجام شده او گفته صدها سازمان، داده‌های توئیتر را حذف می‌کنند که بر تجربه کاربر تأثیر می‌گذارد اما می تواند اقدامی برای جذب کاربر بیشتر باشد. ماسک قبلاً از شرکت‌های هوش مصنوعی مانند اپن‌ای‌آی، صاحب چت‌جی‌پی‌تی که از داده‌های توئیتر برای آموزش مدل‌های زبان بزرگ خود استفاده می‌کنند، ابراز نارضایتی کرده است.

او گفت: «ما قطعاً علیه کسانی که داده‌های ما را دزدیده‌اند اقدام قانونی خواهیم کرد و تا 2 یا 3 سال آینده منتظر حضور آنها در دادگاه هستیم».

الکس اسپیرو وکیل ماسک در نامه ای خطاب به ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت در ماه می از غول فناوری خواست تا حسابرسی استفاده از محتوای توئیتر را انجام دهد و ادعا کرد که توسعه دهنده ویندوز توافق نامه استفاده از داده های شرکت رسانه های اجتماعی را نقض کرده است.

این شرکت طیف وسیعی از اقدامات را برای بازگرداندن تبلیغ‌کنندگانی که پلتفرم تحت مالکیت ماسک ترک کرده‌اند  انجام داده همچنین برای افزایش درآمد کارهایی مانند ارائه توئیتر بلو به صورت پولی را کلید زده است.

در اوایل ماه جاری، توئیتر اعلام کرده بود که قصد دارد بر روی ویدئو و مشارکت تجاری تمرکز کند تا تجارت این شرکت رسانه اجتماعی فراتر از تبلیغات دیجیتال را احیا کند.

توئیتر همچنین شروع به پولی کردن دسترسی به رابط برنامه نویسی برنامه خود  کرده است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا