توییتر

شکایت شبکه اجتماعی ایکس از شرکت ایکس

یک آژانس تبلیغاتی با نام ایکس سوشال مدیا با شکایت از شبکه ایکس مدعی شد این پلتفرم با نامگذاری اسمی مشابه این شرکت باعث سردرگمی کاربران و همچنین کاهش درآمد آن شده است

یک شرکت با نام ایکس اعلام کرد پس از اینکه ایلان ماسک نام توییتر را به ایکس تغییر داده است با کاهش درآمد مواجه شد. به همین دلیل در دادگاه فدرال شکایتی را در این مورد ثبت کرده است. این آژانس تبلیغاتی که در فلوریدا مستقر است می‌گوید رقابت ناعادلانه و نقض علائم تجاری و علائم خدمات و همچنین نحوه‌های به کار گرفته شده در تجارت به صورت ناعادلانه باعث شده است تا برخی قوانین عرفی در فلوریدا نقض شود

در این شکایت آمده است از سال ۲۰۱۶ که این آژانس تبلیغاتی نشان تجاری ایکس مخصوص به خود را ثبت کرده به طور مداوم از آن استفاده شده است. از طرفی ایکس سوشال مدیا مدعی است تغییرات ایجاد شده در نام توییتر و تبدیل آن به ایکس کورپ باعث شده است تا این آژانس با ضرر مواجه شده و درآمدزایی آنها نیز کاهش یابد.

هنوز مشخص نیست تا چه اندازه ادعای این شرکت در باره قوانین نقض شده مربوط به فلوریدا صحت دارد. باید دید دادگاه فدرال چه نتیجه‌ای برای این شکایت در نظر خواهد گرفت.

ساندرا رابرت استاد حقوق پیش از این در مورد نشان تجاری ایکس اعلام کرده بود تغییر نام توییتر به ایکس در شرایطی آشفته می‌تواند برای دیگر سرویس‌های خدمات دهنده با این نام تجاری بسیار دردسرساز شود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا