کلاب هاوس

محدودیت دعوت نامه کلاب هاوس حذف می شود/ علاقه شدید اندرویدی ها به کلاب هاوس

یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران در استفاده از کلاب هاوس با آن مواجه می شوند، دعوت نامه برای ورود به برنامه است که قرار است تا تابستان امسال محدویت دعوت نامه کلاب هاوس حذف شود.

در حال حاضر اگر کسی بخواهد وارد کلاب هاوس شود باید حتما برای ورود به کلاب هاوس دعوت نامه داشته باشد. در واقع اگر فردی دعوت نامه نداشته باشد یا توسط سایر کاربران این پلتفرم تایید نشود، نمی‌تواند از این اپلیکیشن استفاده کند.

البته کلاب هاوس وعده داده تا تابستان امسال این محدودیت را برای همه کاربران در سراسر جهان برمی‌دارد و در آپدیت‌های بعدی برخی مشکلات احتمالی برنامه را خصوصا برای کاربران اندرویدی مرتفع می‌کند. بی‌شک برداشتن محدودیت دعوت نامه می‌تواند نقش مهمی در افزایش تعداد کاربران کلاب‌هاوس داشته باشد.

علاقه شدید اندرویدی ها به کلاب هاوس

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس ابتدا فقط برای کاربران اپل یا iOS در دسترس بود. البته به دلیل تقاضای بسیار زیاد خصوصا کاربران اندروید و حضو رقیب های جدیدی در این زمینه، در آخرین روز اردیبهشت‌ماه کلیه کاربران در سیستم عامل اندروید و iOS به این برنامه دسترسی پیدا کردند. این اپلیکیشن توانست خیلی سریع جای خود را در بین کاربران باز کند و اکنون به نظر می‌رسد برنامه‌های گسترده‌تری را برای توسعه و جذب کاربران بیشتر دنبال می‌کند.

دعوت نامه کلاب هاوس

در حال حاضر کلاب هاوس نه تنها در بین کاربران iOS توانست جای خود را به سرعت باز کند، بلکه اندرویدی‌ها هم به این اپلیکیشن علاقه زیادی نشان داده‌اند و اکنون داده‌های آماری نشان می‌دهد در کمتر از یک هفته، تعداد نصب نسخه اندرویدی این اپلیکیشن دو برابر شده است.

البته کلاب‌هاوس آمار دقیقی از تعداد کاربران نسخه iOS منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد تعداد کاربران نسخه iOS از کاربران اندرویدی بیشتر باشد. پس از رشد این اپلیکیشن پلتفرم هایی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر و تلگرام نیز ویژگی هایی مشابه با کلاب هاوس ایجاد کردند و در حال رقابت برای جذب کاربران کلاب هاوس هستند. باید دید آیا آپدیت‌های بعدی می‌تواند جذابیت‌های بیشتری برای کلاب هاوس به همراه داشته باشد یا خیر.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا