شبکه های اجتماعیکلاب هاوس

کاهش استقبال از کلاب هاوس ؛ رقبا کار کلاب هاوس را سخت کردند!

شبکه اجتماعی کلاب هاوس که به واسطه نوع آوری در سبک، در اوایل سال جاری به موفقیت چشمگیری دست یافته بود و در ماه فوریه به بیش از 9.6 میلیون بار دانلود رسیده بود، با افتی 66 درصدی نسبت به دو ماه گذشته، فقط حدود 922 هزار بار دانلود شده است.

مهم ترین دلیل این موضوع، حضور رقبای قدرتمندی مانند فیسبوک، توئیتر، لینکدین و حتی ردیت تاک است که پس از مشاهده محبوبیت کلاب هاوس، ویژگی چت صوتی را به اپلیکیشن های خود اضافه کرده اند.

استقبال بسیار زیاد کاربران از این پلتفرم که بر گفتگوی صوتی مبتنی است باعث شد تا دیگر شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر ویژگی صوتی خود را در داخل برنامه هایشان راه اندازی کنند.

در همین زمینه روز گذشته توئیتر از فعال کردن قابلیت چت صوتی خود خبر داد و اعلام کرد افرادی که بیش از 600 دنبال کننده داشته باشند می‌توانند این قابلیت را فعال کنند.

کلاب هاوس

افزایش رقبا کار را برای کلاب هاوس سخت کرده است

البته طبق بررسی داده های ارائه شده، مشخص شد، کاربرانی که کلاب هاوس را نصب کرده اند، هنوز به این اپلیکیشن وفادار مانده اند و هنوز هم از این برنامه استفاده می کنند. از طرفی دیگر کاهش استقبال از کلاب هاوس و تعداد دانلود پایین برای سازندگان کلاب هاوس نگران کننده است، چون به نظر می‌رسد با گذشت زمان علاقه کاربران به این پلتفرم کم می‌شود و ممکن است جذب برنامه‌های رقیب بشوند.

البته شبکه اجتماعی کلاب هاوس سعی کرد با ویژگی جدید که باعث کسب درآمد از گپ های زنده و کمک به تولید کنندگان محتوا می شود، کاربران خود را ترغیب به استفاده از این پلتفرم کند. اما به نظر نمی‌رسد که این ویژگی‌ها در مقابل رقبا کافی باشد.

گفتنی است که کلاب هاوس اخیرا آزمایش نسخه بتا اندروید این پلتفرم را شروع کرده که ممکن است هجوم کاربران اندرویدی برای دانلود این نسخه روند نزولی دانلود کلاب هاوس را بهبود ببخشد.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا