شبکه های اجتماعیکلاب هاوس

اتصال اینستاگرام و توئیتر به کلاب هاوس امکان پذیر شد

پس از مدت ها کلاب هاوس برای کاربران اندروید منتشر شد و در جدیدترین به روزرسانی قابلیت اتصال اینستاگرام و توئیتر نیز به کلاب هاوس امکان پذیر شد.

بر اساس این گزارش، کلاب هاوس اکنون طبق آخرین نسخه بتا به طور رسمی به کاربران این امکان را می دهد تا حساب های اینستاگرام و توییتر خود را به پروفایل های خود اضافه کنند.

همچنین در بروزرسانی جدید کلاب هاوس کاربران به راحتی می توانند سخنرانان را بیابید و از رویدادهای آینده در صفحه‌ شان مطلع شوند. علاوه بر این،  برای افزایش اقبال مخاطبان به کلاب هاوس، اعلام شد مدیران این شبکه اجتماعی صوتی برنامه “sometime this summer,”  را عرضه کرده اند که کاربران را قادر می کنند تا بدون نیاز به دعوت به کلاب هاوس بپیوندند.

قابلیت های جدید کلاب هاوس

بر اساس جدیدترین نسخه بتا اندروید، کاربران کلاب هاوس می توانند حساب های اینستاگرام و توییتر خود را به نمایه کلاب هاوس خود پیوند دهند و به دیگران اجازه دهند از این طریق آنان را بهتر شناخته و سایر حساب‌هایشان را نیز دنبال کنند.

اتصال اینستاگرام و توئیتر به کلاب هاوس

برای اتصال اینستاگرام و توئیتر به کلاب هاوس کسانی که به نسخه بتا دسترسی دارند می توانند به نمایه های خود مراجعه کرده و برای افزودن لینک حساب روی Add Twitter یا Add Instagram ضربه بزنند.

یکی دیگر از ویژگی های جدید کلاب هاوس این است که برای دسترسی راحت‌تر به رویدادهایی که یک باشگاه خاص میزبان آنهاست می توانید به صفحه Club بروید و تمام رویدادهای آینده آن را ببینید و اگر بیش از یک رویداد وجود داشته باشد می توانید از طریق آنها پیمایش کنید.

در همین رابطه پاول دیویسون و روهان ست از بنیانگذاران کلاب هاوس با اشاره به انطباق برنامه های کلاب هاوس با قوانین جدید فناوری اطلاعات تأیید کرده اند که اگرچه از هم اکنون تیم دارای قدرت تیمی نسبتاً کمی است، اما این سیستم متعهد است که خطوط مربوط به مقررات و ضوابط کشور را حفظ کند.

این مسائل توسط بنیانگذاران و اعضای تیم اصلی Clubhouse در اولین کنفرانس مطبوعاتی شرکت که در این پلتفرم برگزار شد را مطرح کردند و در آنجا به سوالات دیگری نیز در مورد تعدیل داخلی ، رعایت و سایر ویژگی ها این اپلیکیشن پاسخ دادند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا