اینستاگرامشبکه های اجتماعی

اتاق صوتی اینستاگرام در مرحله آزمایش/ کلاب هاوس شخصی کاربران اینستاگرام!

گزارش ها حاکی از آن است که اتاق صوتی اینستاگرام در مرحله آزمایش قرار دارد و به زودی کاربران این شبکه اجتماعی می توانند کلاب هاوس شخصی خود را داشته باشند.

این اقدام اینستاگرام در حالی صورت می گیرد که هجوم کاربران به کلاب هاوس در ماه‍‌های گذشته منجر به تلاش سایر اپلیکیشن‌های ارتباطی برای ارائه نسخه‌ای شبیه کلاب هاوس شد. بنابراین جای تعجب نیست که فیسبوک هم کار در اتاق های صوتی شبیه کلاب هاوس را آغاز کرد.

شایان ذکر است، اتاق های صوتی اینستاگرام اولین بار در مارس سال جاری توسط محقق برنامه Alessandro Paluzzi مشاهده شد و اینستاگرام همچنان در حال کار بر روی این ویژگی است.

اتاق صوتی اینستاگرام

در تحقیقات جدیدتر مشخص شد که کاربران اینستاگرام قادر به راه اندازی اتاق‌های صوتی و دعوت از افراد برای پیوستن به آن هستند و فقط افرادی که دعوت شده‌اند می توانند به اتاق صوتی بپیوندند. شایان ذکر است که کاربران اینستاگرام اجازه دارند تا نام اتاق صوتی خود را ویرایش کنند.

بر اساس این گزارش عملکرد اتاق‌های صوتی اینستاگرام تقریبا شبیه به کلاب هاوس است اما به نظر نمی رسد این اتاق‌ها کاملا عمومی باشند. از آنجا که این ویژگی هنوز در مرحله آزمایش است، ممکن است اینستاگرام بعداً آن را معرفی کند.

این گزارش با اشاره به ویژگی‌های اتاق صوتی اینستاگرام می افزاید، در این اتاق‌های گفت‌و‌گو یک نماد میکروفون قرار دارد که برای بی صدا یا با صدا کردن کاربر است. همچنین گزینه‌ای برای افزودن اعضا وجود دارد. تمام اتاق های صوتی در صندوق ورودی برنامه در دسترس خواهند بود.

به نظر می رسد که این ویژگی هنوز در مراحل اولیه است زیرا UI آن احتمالا هنوز ناتمام است. اما انتظار می‌رود که کاربران اینستاگرام هم بتوانند کلاب هاوس اختصاصی خود را در این شبکه اجتماعی محبوب داشته باشند.

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا