خودرو

لاکچری‌ ترین خودروی چینی به ایران وارد شد! + عکس و مشخصات

بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی، لاکچری‌ ترین خودروی چینی در حال تست در خیابان های تهران دیده شده است. و قرار است به محصولات شرکت خودروسازی کرامانیا اضافه شود.

خودرو بی وای دی تانگ جدید ۲۰۲۱ بنزینی به پیشرانه دو لیتری توربو و GDi مجهز است که توان ۲۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند.

لاکچری ترین خودروی چینی

انتقال حداکثر گشتاور در ۱۵۰۰rpm یکی از ویژگی‌های تانگ بنزینی است. ترکیب این پیشرانه با اتصال به جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک (در برخی نسخه‌ها از نوع ۲ کلاچه است)، باعث می‌شود تا بی وای دی تانگ بنزینی شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۹٫۶ ثانیه ثبت کند.

لاکچری‌ ترین خودروی چینی

این کراس اور با ۴۸۱۵ میلی‌متر طول، ۱۸۵۵ میلی‌متر عرض و ۱۷۲۰ میلی‌متر ارتفاع از هیوندا سانتافه طویل تر و قد بلندتر است.

بی وای دی تانگ بنزینی ۲۰۲۱

لاکچری‌ ترین خودروی چینی در بحث امکانات رفاهی و ایمنی نیز، در نمونه فول‌آپشن دارای ویژگی‌هایی شامل دیفرانسیل جلو، رینگ ۱۸ اینچی آلیاژی، فرمان کمکی برقی با قابلیت تنظیم حساسیت، سقف پانارومیک، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی، کنترل شروع، حرکت در سربالایی، اتوهلد، کنترل سرعت خودرو در سرپایینی، حالت رانندگی اسپرت، عادی و اقتصادی، نمایشگر وسط با تغییر به‌صورت افقی و عمودی، نمایشگر صفحه اطلاعات خودرو، صندلی‌های جلو برقی، حافظه صندلی راننده، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های عقب، گرمکن فرمان، تریم داخلی چرم، کروز کنترل هوشمند، سیستم پیشگیری از تصادف، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار خطی، رادار نقطه کور، سیستم تهویه اتوماتیک ۳ گانه، در صندوق برقی با سنسور حرکتی، نور بالای اتوماتیک، سنسور نور و باران، روشنایی هوشمند چراغ‌ها در باران، سنسور باد لاستیک، بخارزدای شیشه جلو هوشمند، چراغ های جلو تمام LED و … می باشد.

بی وای دی تانگ ها به واسطه هیبریدی بودن خود معروف هستند و قیمت هیبریدی آن فراتر از ۴۵ هزار دلار در بسیاری از بازارها است، اما نسخه بنزینی تک دیفرانسیل آن قیمتی حدود ۱۹ تا ۲۵ هزار دلار را دارد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا