ارز دیجیتالتوییترشبکه های اجتماعی

به زودی؛ قابلیت پرداخت با بیت کوین در توئیتر!

به نظر می رسد شرکت توئیتر در حال توسعه قابلیت پرداخت با بیت کوین در توئیتر می باشد و به کاربرانش اجازه می دهد تا آدرس بیت کوین و اتریوم را به پروفایل خود اضافه کنند.

بر اساس شایعات منتشر شده در این خصوص، اعتقاد بر این است که آخرین به روزرسانی توئیتر که در ماه می سال جاری معرفی شد، شامل بخشی از ویژگی Tip Jar است که نشان می‌دهد این شرکت می‌تواند بیت کوین (BTC) را برای سازندگان محتوا فعال کند.

یک توسعه دهنده مطرح موبایل ایتالیایی، الساندرو پالوزی، پنجشنبه تصویری را در توئیتر منتشر کرد که گزینه‌های آدرس کیف پول بیت کوین و اتریوم را در نوار ابزار تنظیمات این برنامه نشان می‌داد.

قابلیت پرداخت با بیت کوین به زودی در توئیتر!

شایان ذکر است، در حالی که اخبار در این مرحله غیر رسمی است، اما کیوان بیک پور سرپرست محصول توئیتر، پست چهارشنبه پالوزی در مورد ویژگی برجسته BTC را، با نورپردازی و ایموجی پیکان و نوشته “به زودی” ریتوئیت کرد.

البته پس از این شایعات قابلیت پرداخت با بیت کوین در توئیتر، جک دورسی، مدیرعامل توئیتر در ماه ژوئیه اشاره کرد که بیت کوین بخشی از برنامه‌های گسترده‌تر این شرکت برای تجارت و اشتراک گذاری است. یک گزارش سه شنبه از MacRumors منتشر شد که در آن آمده بود ویژگی بیت کوین از پلتفرم پرداخت Lightning Network Strike استفاده می‌کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا