تلفن همراههواوی

زمان رونمایی از هواوی Nova 9 مشخص شد +مشخصات

شرکت هواوی در پایان سال 2020 از گوشی های سری Nova 8 خود رونمایی کرد و به نظر می رسد قرار است تا ماه اکتبر از گوشی های سری Nova 9 خود رونمایی کند.

اخبار حاکی از آن است که این شرکت در حال تولید گوشی‌های سری Nova 9 است و تخمین زده شده است که این مدل گوشی‌ها بین ماه آگوست تا اکتبر رونمایی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که گوشی‌های هوشمند هواوی سری Nova 9 از نظر مشخصات و طراحی بسیار شبیه گوشی‌های سری Nova 8 است. یک قاب بیضی شکل در پنل پشتی گوشی‌های هواوی سری Nova 8 قرار گرفته شده است که از دوربین‌های این گوشی میزبانی می‌کند.

مشخصات گوشی Nova 9

بر اساس اطلاعات منتشر شده در خصوصی گوشی های سر Nova 9 به احتمال بسیار زیاد این سری گوشی ها همانند گوشی‌های سری هواوی P50 دارای حلقه‌های دوگانه دوربین است به طوری که لنزهای اصلی در حلقه بالایی قرار گرفته شده است و دوربین‌های دیگر به همراه فلاش LED در حلقه دوم تعبیه شده است.

هواوی Nova 9

احتمالا گوشی‌های Nova 9 به تراشه Kirin 990E مجهز خواهند شد و گوشی Mate 40E 5G نیز از این پردازنده بهره می‌برد. البته به دلیل مشکل کمبود تراشه، گوشی‌های Nova 9 به پردازنده‌های 4G مجهز خواهد شد به عبارت دیگر مدل‌های گوشی Nova 9 ممکن است از اتصالات 5G پشتیبانی نکند.

شایان ذکر است، شرکت هواوی علاوه بر گوشی‌های سری Nova 9 در حال تولید گوشی‌های سری P50 نیز می باشد. گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی‌های هواوی P50، P50 Pro و +P50 Pro که به تراشه Kirin 9000 SoC مجهز خواهند بود در ماه جولای یا آگوست رونمایی خواهد شد.

البته هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با این گوشی در دسترس نیست و طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های سری Nova 9 و P50 در دسترس قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا