تلفن همراههواوی

هواوی P50 Pro؛ شاهکار دیگری از هواوی با بزرگترین سنسور دوربین در تاریخ سونی

شرکت هواوی در جدیدترین محصول خود از گوشی هواوی P50 Pro رونمایی کرده است و طبق شنیده ها قرار است اولین گوشی با سیستم عامل هارمونی باشد.

این گوشی علاوه بر سیستم عامل اختصاصی،  دارای آخرین سنسور سونی IMX ۸۰۰، چیپست Kirin ۹۰۰۰ L برای نوع استاندارد (با عملکرد پایین‌تر نسبت به Kirin ۹۰۰۰) و طراحی بسیار خاص سنسور دوربین می باشد.

پنل پشتی P50 Pro از شیشه و فریم فلزی تشکیل شده است و برای دستگاهی در این سطح کاملاً استاندارد می باشد. بخش بالایی و پایینی گوشی بنابر تصاویر منتشر شده تخت به نظر می‌رسد و به علاوه خبری از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیست.

این محصول احتمالا در ابعاد ۱۵۸.۲ × ۷۲.۶ × ۹ و با وزنی در حدود ۲۳۰ گرم عرضه خواهد شد. همچنین صفحه نمایش آن 6.6 اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۶۴۰ و با تراکم پیکسلی ۴۵۴ پیکسل بر اینچ می باشد.

هواوی P50 Pro با سیستم عامل هارمونی

هواوی P50 Pro با بزرگترین سنسور دوربین در تاریخ سونی

همچنین تصاویر جدیدی که از گوشی منتشر شده است نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک طراحی صفحه منحنی با حفره‌ای برای دوربین سلفی است. در عقب این گوشی نیز از ماژول حلقه‌ای دوتایی استفاده شده و آرایش لنز‌ها طرح «3 + 1» را به نمایش می‌گذارد. این بدان معنی است که ماژول دوربین گوشی Huawei P50 Pro دارای سه دوربین در بالا و یک دوربین در پایین است.

گوشی Huawei P50 Pro با سنسور دوربین منحصر به فرد سفارشی IMX800 سونی عرضه می‌شود که یک لنز بسیار بزرگ نزدیک به 1 اینچی دارد. این لنز بزرگترین سنسور در تاریخ سونی است که می‌تواند جلوه‌های تصویربرداری قدرتمندتری را به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، تصاویر رندر جدید نشان می‌دهد که این گوشی در چهار طرح رنگ آبی، سفید، طلایی و آبی-سبز عرضه خواهد شد.

البته با توجه به اینکه قرار است گوشی های جدید شرکت هواوی با سیستم عامل هارمونی 2.0 به بازار عرضه شوند، هنوز زمان دقیق عرضه گوشی در بازار و قیمت آن مشخص نشده است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا