سامسونگ

زمان رونمایی از محصولات جدید سامسونگ مشخص شد!

در حالی که هنوز هیچ خبری از سوی سامسونگ در خصوص زمان رونمایی از محصولات جدید این منتشر نشده است، پایگاه خبری پلیس اندروید 3 آگوست را برای این منظور پیشنهاد داد.

این ادعا پس از آن رخ داد که علیرغم اینکه گفته می شد گوشی Galaxy Z Fold۳ سامسونگ که هفته گذشته وارد فاز تولید انبوه شده است، در ماه جولای عرضه می‌شود، مشخص شد که این گوشی هوشمند در تاریخ ۲۷ آگوست به همراه Galaxy Z Flip۳ به تولید انبوه خواهد رسید.

خبرها حاکی است که شرکت سامسونگ، خط تولید انبوه Galaxy Watch۴ و Watch Active۴ را قبل از دو تلفن هوشمند ذکر شده در بالا، یعنی در تاریخ ۱۱ آگوست، راه اندازی می‌کند، البته این تاریخ رونمایی از آن نیست و زمانی است که سامسونگ حمل و نقل دستگاه‌ها را برای مشتریان آغاز می‌کند.

رونمایی از محصولات جدید سامسونگ

در همین رابطه ماکس وینباخ از پایگاه خبری پلیس اندروید با انتشار توئیتی رمزنگاری شده، پیشنهاد کرده است که شرکت سامسونگ می‌تواند در ۳ آگوست Galaxy Z Fold۳ ، Galaxy Z Flip۳ ، Galaxy Watch ۴ و Galaxy Watch Active ۴ را عرضه کند.

در ماه مارس یک منبع معتبر گفته بود که Galaxy Watch۴ و Galaxy Watch Active۴ در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ وارد بازار خواهند شد، یعنی زمانی بین آوریل و ژوئن، اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این اتفاق نمی‌افتد.

رونمایی از محصولات جدید سامسونگ در حالی خبر ساز شده است که این شرکت چندی پیش حسگر دوربین ایزوسل JN۱ که یکی از جدیدترین فناوری های دوربین است را معرفی کرد. این سنسور جدید دارای کمترین اندازه پیکسل یعنی ۰.۶۴ میکرون است و با هدف کاهش ضربات دوربین که این روز‌ها در تلفن‌ها رایج است، طراحی شده و از جدیدترین فناوری‌های دوربین مانند ISOCELL 2.0، Smart ISO، Double Super PDAF پشتیبانی می‌کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا