اخبار روز

تیک تاک در حال گسترش قابلیت‌های پیام رسانی

با وجود اینکه یکسری ویژگی‌های پیام‌رسانی در تیک تاک وجود دارد، اما واقعا هیچ‌کس آن را به عنوان یک برنامه پیام‌رسان نمی‌شناسد. از این رو این شرکت قصد دارد روی قابلیت‌های پیام رسانی خود کار کند

شرکت مادر تیک تاک، ByteDance، برای تیم «TikTok Social» خود در حال استخدام نیروهای جدید است که به‌نظر می‌رسد، می‌خواهند تیک تاک را به یک برنامه پیام رسان بسیار قدرتمند تبدیل کنند.

یکی از مدیران ارشد مهندسی تیک تاک می‌گوید: «ما تیم پیام‌رسان TikTok هستیم . ماموریت تیم ما تسهیل ارتباطات معنی دار کاربر از طریق تجربه پیام رسانی TikTok است که هنوز در مراحل ابتدایی است.”

یکی از نمایندگان تیک تا‌ک به نشریه Axios گفته: «هسته اصلی مدل کسب‌و‌کار تیک تاک همیشه ارائه یک کانال سرگرمی بوده است و باقی می‌ماند، حتی زمانی که ویژگی‌های جدیدی را برای بهبود تجربه کاربر آزمایش می‌کنیم.»

یکی دیگر از مهندسان تیک تاک گفته که تیم Social بر نمایه کاربر، داستان، صندوق ورودی، پیام رسانی، دنبال کردن، لایک کردن، نظر دادن، نظارت می کند. در نهایت گفته ترکیب این موارد با یکدیگر منجر به داشتن یک پیام رسان مشابه اینستاگرام می‌شود.

تصمیم TikTok برای اصافه کردن قابلیت پیام رسانی

از آنجایی که سایر شرکت‌های مشابه تیک تاک، از تیک تاک کپی برداری می‌کنند، تیک تاک هم می‌خواهد مانند سایر برنامه ها، ویژگی پیام رسانی را به پلتفرم خود اضافه کند.

علاوه بر این، این شرکت در حال کار بر روی یک برنامه اختصاصی برای موسیقی است و از پادکست‌ها به خوبی استقبال می‌کند.

ظاهرا تیک تاک از همه جهات در حال گسترش است. به طور همزمان روی صنعت ویدیویی، پادکست‌ها، پست‌های متنی و … کار می‌کند و الان سعی دارد به عنوان یک پیام رسان متمرکز جا بیفتد.

اقدام جدید تیک تاک در ایران

این شرکت چند روز پیش هم، یک اقدام دیگر انجام داد و آن رفع تحریم تیک تاک برای کاربران ایرانی بود. تا قبل از این کاربران ایرانی حتی با استفاده از برنامه‌های تغییر دهنده آی.پی هم نمی‌توانستند از تیک تاک استفاده کنند؛ اما الان استفاده از آن با این برنامه ها امکان پذیر است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا