ارز دیجیتال

خالق اتریوم، جوان‌ترین میلیاردر ارزهای مجازی

روز دوشنبه بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر دچار تحول شد و جوان‌ترین میلیاردر ارزهای مجازی را به خود دید. و چندین رمز ارز با افزایش قیمت به رکوردهای جدیدی رسیدند. همچنین، اتر، ارز دیجیتالی که در ماه های اختیر به طور گسترده استفاده و خرید و فروش می شود. روز دوشنبه بیش از 3200 دلار افزایش یافت و ویتالیک بوترین  برنامه نویس روسی کانادایی که خالق این ارز است را میلیاردر کرد.

آدرس اتر عمومی Buterin  که به گفته ویتالیک بوترین در سال 2018 کیف پول اصلی رمزنگاری او است حدود 333،500 Ether به ارزش 1.029 میلیارد دلار را در خود جای داده است.

ویتالیک بوترین 27 ساله ، اکنون جوان‌ترین میلیاردر ارزهای مجازی در جهان است. و از او به عنوان یکی از اعضای بنیانگذار ارزهای رمزپایه و سایر برنامه های بلاکچین، استقبال می شود.

جوان‌ترین میلیاردر ارزهای مجازی

اولین بار بوترین با هدف ایجاد یک زبان برنامه نویسی عمومی برای توسعه برنامه های مبتنی بر بلاکچین ، طراحی پلتفرم Ethereum را در یک مقاله سفید در سال 2013 پیشنهاد کرد.

در حال حاضر اتریوم فعال ترین بلاکچین است. و پس از بیت کوین از نظر ارزش بازار دومین ارز رمزنگاری شده می باشد. هر دو ارز رمزپایه در سال های 2020 و 2021 شاهد موج نجومی بوده اند. زیرا جهان اصلی مالی ، از جمله سرمایه گذاران نهادی ، رمزنگاری را به عنوان یک دارایی قانونی پذیرفته اند.

تا اینجای سال، ارزش دلار اتر بیش از چهار برابر شده است. اکنون سرمایه آن 364 میلیارد دلار است که بیش از بانک مرکزی آمریکا ، دومین بانک بزرگ ایالات متحده است. گفتنی است هفته گذشته ، این جوان 27 ساله 100 Ether و 100 Maker ، به ارزش بیش از 600000 دلار ، به یک صندوق کمک COVID-19 برای هند اهدا کرده است.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا