اخبار روز

با 100 میلیون کاربر؛ اپل واچ در صدر فروش بازارهای جهانی

طبق آخرین گزارش Counterpoint Research، اپل واچ با 28 درصد سهم بازار جهانی و عبور از 100 میلیون کاربر، رتبه نخست فروش در بازارهای جهانی را دارد.

بر اساس گزارش این سایت، فروش کل ساعت‌های هوشمند، به دلیل افزایش تقاضا، در مقایسه با سه ماه اول سال گذشته، 27 درصد افزایش قیمت داشته اند.

البته در میان تولید کنندگان ساعت های هوشمند، سامسونگ در سه ماهه اول سال با افزایش 43 درصدی محموله‌ها ، رتبه سوم فروش را از آن خود کرد و از متوسط نرخ رشد پیشی گرفت.

طبق این گزارش، سامسونگ در مقایسه با سال گذشته توانست فروش گلکسی واچ 3 و گلکسی واچ اکتیو 2 را افزایش دهد. با افزایش استقبال از ساعت‌های هوشمند سامسونگ، جالب خواهد بود که ببینیم آیا اتحاد با Wear OS و جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ به محبوبیت Wear OS منجر می‌شود.

Galaxy Watch 4

براساس گزارش‌ها گارمین  واچ نیز رشد 62 درصدی سالانه را تجربه کرد و بیشترین ساعت های هوشمند را در طول یک ربع در تاریخ این شرکت به فروش رساند. این ساعت‌های هوشمند به دلیل ویژگی‌های GPS در بین کوهنوردان و علاقمندان به تناسب اندام در فضای باز محبوب هستند.

هواوی در رتبه دوم ساعت های هوشمند

این سایت در بخش دیگری از گزارش خود با اشاره به صدر جدول فروش ساعت های هوشمند تاکید کرده است که اپل با 28 درصد سهم بازار جهانی و رشد مداوم همچنان در صدر قرار دارد و کاربران اپل واچ برای اولین بار از مرز 100 میلیون کاربر عبور کردند. بازار اصلی  پوشیدنی‌ها در امریکا هنوز اپل واچ است.

اگرچه هوآوی در سه ماهه دوم رتبه دوم را به خود اختصاص داد ، اما این تنها برند از پنج برند برتر ساعت های هوشمند بود که شاهد کاهش فروش بود. البته به نظر می رسد که این امر موازی کسب و کار تلفن های هوشمند مارک تجاری رو به افول است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا