اپلگجت

اپل واچ سری 6، تسخیر کننده بازار ساعت های هوشمند

علیرغم رشد بازار ساعت های هوشمند و ورود همه غول های فناوی از جمله تایزن، هواوی و سامسونگ به این بازار، اما اپل همچنان با فروش ساعت هوشمند محبوب Apple Watch Series 6 پیشتاز این رقابت است.

با وجود اینکه سیستم عامل‌های دیگر برای به دست آوردن سهم بازار در بازار ساعت‌های هوشمند در تلاش هستند، اپل واچ با 33.5 درصد بیشترین سهم را از محموله‌های ارسالی دارد، در حالی که مقام دوم در اختیار تایزن با فقط ۸ ٪ است. بر اساس این گزارش، باقیمانده سهم بازار بین چندین نشان دیگر توزیع شده است.

شایان ذکر است، علیرغم پیشگامی اپل در بازار ساعت های هوشمند با اپل واچ سری 6، این شرکت به دنبال خرید و ادغام شرکت‌هایی است که سعی در رقابت با اپل دارند.

سوژئونگ لیم، تحلیلگر ارشد کانتر پوینت گفت: “اپل با گسترش نمونه کار‌ها از Watch SE به اپل واچ سری 6 در زمان مناسب، توانست موقعیت رهبری خود را در بازار تثبیت کند. این ممکن است سامسونگ را به سمت راه اندازی یک مدل میان رده برای افزایش رشد و دریافت سهم بیشتری از بازار سوق دهد. ”

Apple Watch Series 6

سهم شرکت های مختلف از بازار ساعت های هوشمند

در خصوص شهم شرکت های مختلف از بازار ساعت های هوشمند باید گفت، که سیستم عامل WearOS ساعت‌های هوشمند گوگل با ارسال تنها ۳.۹ ٪ از محموله ها، نتوانسته نظر کاربران را جلب کند. همچنین گوگل اخیراً از همکاری با سامسونگ برای تقویت تجارت پوشیدنی خود، همراه با خرید Fitbit خبر داده است. این سه نشان تجاری در مجموع می‌توانند بیش از ۱۵ ٪ از محموله‌ها را در آینده ارسال کنند.

شایعات در مورد اپل واچ سری 7، نشان دهنده تعهد مستمر به سلامت و ویژگی‌های نجات دهنده زندگی است. اپل می‌تواند یک مانیتور فشار خون یا نوعی ردیاب قند خون را در ساعت هوشمند جدید خود اضافه کند. چنین ویژگی‌هایی در یک ساعت هوشمند ۴۰۰ دلاری جایگاه اپل در سال ۲۰۲۲ را تضمین می‌کند.

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا