اپلتلفن همراه

امکان استفاده کاربران اندروید از برنامه فیس تایم اپل فراهم شد

شرکت اپل در کنفرانس سالانه خود در بروزرسانی جدید برنامه FaceTime، امکانی را فراهم کردند تا کاربران اندروید و ویندوز بتوانند از برنامه فیس تایم اپل استفاده کرده و با آن ارتباط بگیرند.

اپل در این کنفرانس اعلام کرد که برنامه فیس تایم اپل در وب در دسترس خواهد بود تا کاربران بتوانند از طریق دستگاه‌های اندرویدی و رایانه‌های شخصی ویندوزی، تماس بگیرند. شایان ذکر است، این سرویس تماس ویدیویی قبلاً فقط در دستگاه‌های iOS و Mac در دسترس بود.

البته شرکت اپل با این بروزرسانی، FaceTime را کمی بیشتر به یک سرویس تماس ویدیویی شبیه به Zoom تبدیل می‌کند.

هر چند تاریخ کاربردی شدن این قابلیت هنوز اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد ویژگی‌های وب با iOS 15 در پاییز راه اندازی شود.

همچنین یک گزینه برای مشاهده شبکه، یک ویژگی صوتی برای بهبود کیفیت صدا، پشتیبانی صوتی فضایی و گزینه تاری پس زمینه با “حالت عمودی” از دیگر قابلیت هایی است که اپل با بروزرسانی FaceTime به این برنامه افزوده است.

برنامه فیس تایم اپل

ویژگی مهم FaceTime به نام SharePlay

شایان ذکر است، شرکت اپل اعلام کرده است که یک ویژگی جدید مهم به نام SharePlay نیز در نسخه جدید وجود دارد. این ویژگی به گروهی از افراد اجازه می‌دهد یک ویدئو یا موسیقی را به صورت دسته جمعی تماشا کنند یا گوش دهند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد، آهنگ‌ها و فیلم‌ها را در صفحه خود را به اشتراک بگذارید. البته برخی از اسامی اصلی برای پشتیبانی از این ویژگی نیز وجود دارند، از جمله دیزنی پلاس، هولو، HBO Max و توئیچ. البته اپل موزیک و اپل تی وی پلاس نیز از آن پشتیبانی می‌کنند.

البته هدف اپل از بروزرسانی های جدید برنامه FaceTime این است تا آن را به یک پاتوق برای کاربران تبدیل کند و این برنامه تنها برای تماس ویدئویی نباشد.

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا