تلفن همراههواوی

گوشی چرخشی هواوی؛ محصول جدید غول چینی!

شرکت هواوی در تازه ترین اقدام خود از محصول جدید خود از گوشی چرخشی هواوی که دارای سه حالت است و تبدیل به تبلت هم می شود، رونمایی کرد.

این گوشی در حالت اول، هنگامی که صفحه نمایش را بیرون می‌آورید ۳۵ درصد بزرگ می‌شود، و  به یک  گوشی 6.5 اینچی در حالت دوم صفحه نمایش 75 درصد بزرگ می‌شود و به  تبلت 11 اینچی تبدیل می‌شود. در حالت سوم صفحه نمایش گوشی را می‌توان کوچک‌تر کرد.

بر اساس گزارشات منتشر شده در این خصوص، نکته جالب درباره گوشی چرخشی هواوی این است که در صفحه نمایش گوشی جدید  چرخشی قطعات اضافی وجود ندارد و همین امر باعث می‌شود کاربران به راحتی بتوانند صفحه نمایش را رول یا باز کنند.

به نظر می رسد، هوآوی تصمیم گرفته که صفحه نمایش را در قسمت بیرونی قرار دهد تا این صفحه در برابر خط و خش و سایر تماس‌های صفحه نمایش و آسیب‌های احتمالی محافظت شود.

گوشی چرخشی هواوی

در همین رابطه سامسونگ نیز مدل جدید Galaxy Z Fold and Roll را با صفحه نمایش تاشو داخلی که قابلیت کشش دارد، ثبت کرده است. سامسونگ همچنین دارای حق ثبت اختراع برای Samsung Galaxy Z Flip Slide است که بسیار شبیه به گوشی قابل حمل هوآوی است.

گوشی Galaxy Z Slide بسیار شبیه به طراحی قابل چرخش هواوی است، اما تنها دو موقعیت برای انتخاب دارد: باز و بسته. فاقد موقعیت دوم است که بین بسته شدن صفحه و باز شدن کامل صفحه قرار می‌گیرد.

معایب گوشی چرخشی هواوی چیست؟

البته علیرغم ویژگی های منحصر به فرد گوشی های هواوی، این گوشی ها دارای معایبی نیز می باشند. به طور مثال، محصولات جدید هوآوی برای پرایم تایم کاملاً آماده نیستند، زیرا مشکلات مربوط به مکانیزم قابل چرخش و سوالات مربوط به دوام آن باعث شده تا در حاشیه قرار بگیرد.

البته مشکل برای چرخاندن طبیعی است، زیرا هرچه صفحه نمایش طولانی‌تر باشد، انتهای صفحه محکم‌تر می‌شود. گفتنی است، هوآوی قصد دارد از آهن ربا برای نگه داشتن صفحه نمایش محکم در برابر بدنه گوشی استفاده کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا