گوشی نوکیا XR20؛ میان رده 5G جدید نوکیا

شرکت HMD Global در جدیدترین اقدام خود تصمیم دارد تا گوشی نوکیا XR20 را به عنوان یک گوشی میان رده و اقتصادی 5G روانه بازار کند.

این شرکت از زمانی که نوکیا را خریداری کرد گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده‌ی متعددی را راهی بازار کرد. اگرچه گوشی پرچم‌دار خوبی را از این شرکت شاهد نبودیم اما اقتصادی‌ها به‌خوبی توانستند در بازار بدرخشند و توجه کاربران را به خود جلب کنند.

گوشی نوکیا XR20 محصولی با پشتیبانی از اینترنت ۵G خواهد بود. و از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و پردازنده‌ی نسبتا خوب اسنپدراگون ۴۸۰ ۵G به‌عنوان قلب تپنده‌ی خود بهره می‌برد.

در این پردازنده ۸ هسته وجود دارد که به دو دسته‌ی ۲ و ۶ تایی تقسیم می‌شوند. دو هسته‌ی اول از نوع Cortex-A76 با فرکانس ۲٫۰۴ گیگاهرتز و شش هسته‌ی دیگر هم از نوع Cortex-A55 و با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز.

همچنین آدرنو ۶۱۹ به‌عنوان پردازشگر گرافیکی این پردازنده را همراهی می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد نوکیا XR20 با وجود اینکه یک اقتصادی خطاب می‌شود، توانایی پردازشی و گرافیکی خوبی دارد.

البته سایت Geekbench مشخصات دیگری از XR20 را افشا نمی کند. و جزئیات در مورد این تلفن هوشمند در حال حاضر کم است. اما انتظار می‌رود که در روزها یا هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن دریافت کنید.

 

خروج از نسخه موبایل