سخت افزارفناوری

تراشه جدید کوآلکام؛ اسنپدراگون 888 پلاس با پردازنده 3 گیگاهرتزی

شرکت کوالکام در جدیدترین محصول خود، اسنپدراگون 888 پلاس را برای گوشی های میان رده و بالا رده روانه بازار کرده است.

کوالکام یک شرکت فناوری و تجهیزات ارتباطی و مخابراتی آمریکایی است که در ماه ژانویه ۱۹۸۵ در سن دیگو کالیفرنیا تاسیس شد و دفتر مرکزی آن نیز در این شهر است، پردازنده‌های این شرکت با نام اسنپدراگون در بازار به فروش می رسند.

نسخه استاندارد تراشه جدید کوالکام  قرار است در ماه دسامبر منتشر شود. البته در حال حاضر قرار است یک مدل Plus در ماه جولای عرضه شود و باتوجه به ایتکه به بازه زمانی گفته شده نزدیک هستیم، یک تراشه جدید با نام +888 Snapdragon در فهرست سایت Geekbench ظاهر شده است.

اسنپدراگون 888 پلاس

شایان ذکر است، تغییر بزرگ این تراشه در مقایسه با SD ۸۸۸ معمولی، در عملکرد هسته آن بوده و سرعت آن نیز  ۳.۰ گیگاهرتز است که در مقایسه با نسل قبلی ۲.۸۴ گیگاهرتزی مقداری قوی‌تر است. و این آزمایش نشان می‌دهد که چهار هسته A۵۵ کم مصرف با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز و سه خوشه Cortex-A۷۸ با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز در این تراشه کار می‌کنند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در خصوص +888 Snapdragon تراشه جدید شرکت کوالکام منتشر نشده است. اما به زودی اطلاعات بیشتری در مورد اسنپدراگون 888 پلاس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، چراکه قرار است در هفته‌های آینده از این تراشه رونمایی و عرضه شود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا