اخبار روز

پس از آپارات؛ اپلیکیشن فیلیمو هم از گوگل پلی حذف شد!

دو اپلیکیشن فیلیمو و آپارات که دانلودهای بالایی هم در گوگل‌ پلی داشتند، دیگر در فروشگاه اپلیکیشن گوگل دسترس نبوده و از گوگل پلی حذف شدند.

 

این اتفاق در حالی رخداد که قبل از این دو اپلیکیشن پرمخاطب، اپلیکیشن روبیکا نیز به دلیل تخلفاتی که این اپلیکیشن انجام داده بود و پس از ریپورت کاربران از گوگل پلی حذف شده بود.

البته هنوز مشخص نیست که علت حذف فیلمو و آپارات از گوگل پلی چیست. البته ممکن است علت حذف این دو اپلیکیشن هم ریپورت کاربران باشد. اما عده ای عقیده دارند ممکن است گوگل به خاطر نقض قوانین کپی رایت، فیلیمو و آپارات را حذف کرده باشد.

پس از آپارات؛ اپلیکیشن فیلیمو هم از گوگل پلی حذف شد!

لازم به ذکر است که تا این لحظه هیچ واکنش رسمی از سمت آپارات و فیلیمو به این اقدام گوگل نشان داده نشده اما در صورت دریافت اطلاعات جدید در این مورد، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

به نظر می رسد، دومینوی جدید حذف اپلیکیشن‌ های ایرانی از فروشگاه‌های اپلیکیشن طی هفته‌های اخیر و به‌دنبال جنجال کپی شدن حساب‌های کاربری اینستاگرام در روبیکا آغاز شد.
گوگل هنوز علت حذف اپلیکیشن فیلیمو و آپارات را از فروشگاه خود توضیح نداده است، اما هر اپلیکیشنی با توجه به نقض قوانین کلی گوگل از این پلتفرم حذف می‌شود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا