مایکروسافتویندوز

خرید ویندوز و آفیس اورجینال در ایران از آی آر مایکروسافت استور

خرید ویندوز و آفیس اورجینال همیشه برای ایرانی‌ها یک معضل بوده است؛ اما با سرویس آی آر مایکروسافت استور می‌توان این معضل را حل‌شده دانست!

 طبیعتا استفاده از نسخه اورجینال هر برنامه و نرم‌افزار می‌تواند مزیت‌هایی داشته باشد! محصولات مایکروسافت هم از این قاعده مستثنا نیستند، به‌ویژه زمانی که در مورد ویندوز وآفیس صحبت به عمل آید، چون این دو از پرطرفدارترین محصولات مایکروسافت محسوب می‌شوند؛ اما متأسفانه خرید ویندوز وآفیس اورجینال بنا به محدودیت‌هایی که وجود دارد، همیشه برای کاربران ایرانی یک معضل بوده است! ولی دیگر نگران این محدودیت‌ها نباشید، چونآی آر مایکروسافت استور امکان خرید نسخه اورجینال تمام محصولات مایکروسافت را به‌صورت فیزیکی و دیجیتال برای هم‌وطنان عزیز میسر ساخته است.

آی آر مایکروسافت استور با ارائه گارانتی اختصاصی امکان خرید محصولات اورجینال مایکروسافت را با قیمتی بسیار مناسب برای هم‌وطنان عزیز مقدور ساخته است، بنابراین دیگر نگران قیمت‌های نجومی محصولات اورجینال هم نباشید. لایسنس‌ هایی که در این فروشگاه عرضه شده‌اند همگی اورجینال، اصل و قانونی هستند و امکان استعلام آن‌ها از پشتیبانی رسمی مایکروسافت وجود دارد. آی آر مایکروسافت استور هم اورجینال و قانونی بودن تمام محصولاتش را تضمین می‌کند. هم‌وطنان عزیز با استفاده از لایسنس‌ های عرضه‌شده این فروشگاه می‌توانند بدون محدودیت، محصولات مایکروسافت را در خارج از کشور هم مورد استفاده قرار دهند.

ماهیت لایسنس و مزیت به‌کارگیری آفیس و ویندوز اورجینال

بد نیست ابتدا ماهیت لایسنس و منظورمان از این اصطلاح را خیلی کوتاه برای کسانی که با آن آشنا نیستند شرح دهیم. لایسنس یا پروداکت کی (Product Key) یک کد دیجیتالی است که از ترکیب اعداد و حروف تشکیل می‌شود و با وارد کردن آن در محیط یک نرم‌افزار می‌توان آن را به‌صورت قانونی و اورجینال فعال کرد؛ بنابراین وقتی از خرید ویندوز و آفیس اورجینال صحبت می‌کنیم، قطعا پای لایسنس اورجینال هم در میان خواهد بود.

اما چه تفاوتی بین نسخه‌های اورجینال و کرک شده برنامه‌ها وجود دارد؟ مثلاً خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 پرو و استفاده از ورژن قانونی این سیستم عامل چه مزیت‌هایی در مقایسه با ورژن کرک شده خواهد داشت؟ در بخش زیر به‌طور خلاصه به برخی از مزیت‌هایی که به‌کارگیری نسخه اورجینال ویندوز و آفیس می‌توانند به همراه داشته باشند اشاره می‌کنیم:

  • دریافت تمام آپدیت‌ها از سرور رسمی مایکروسافت
  • ثبات و سرعت عملکرد بهتر
  • امنیت بیشتر
  • سازگاری بهتر با دیگر برنامه‌ها و انجام اقداماتی مثل گیمینگ
  • عدم نیاز به اجرای بدافزارهای مخربی که در قالب کرک ارائه می‌شوند
  • امکان استفاده بدون محدودیت در خارج از کشور
  • بهره‌مندی از پشتیبانی مایکروسافت
  • پرداخت حقوق و دین معنوی شرکت سازنده

موارد فوق تنها بخشی از مزیت‌هایی هستند که با خرید نسخه اورجینال ویندوز و آفیس از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. این مزیت‌ها برای تمام محصولات مایکروسافت از قبیل ویزیو (Visio)، ویندوز سرور (Windows Server)، پروجکت (Project) و غیره هم در کنار آفیس و ویندوز محفوظ هستند؛ اما بیایید کمی در مورد سرویس آی آر مایکروسافت استور و خرید نسخه اورجینال آفیس و ویندوز از این فروشگاه اطلاعات بیشتری ارائه کنیم.

خرید ویندوز و آفیس اورجینال از آی آر مایکروسافت استور

آی آر مایکروسافت استور این امکان را برای هم‌وطنان عزیز ایجاد کرده تا محصولات مایکروسافت را به‌صورت فیزیکی (پک اختصاصی همراه دی وی دی) یا لایسنس دیجیتال تهیه کنند. به‌عنوان مثال شما می‌توانید لایسنس آفیس 2019 اورجینال مایکروسافت را صرفا در قالب کد و از طریق ایمیل یا به‌صورت پک فیزیکی با دی وی دی نصب در منزل از این فروشگاه سفارش دهید. جزئیات دو حالت خرید ویندوز و آفیس اورجینال در بخش زیر دقیق‌تر توضیح داده شده‌اند:

  • لایسنس دیجیتال: در این حالت صرفا لایسنس به همراه نحوه فعال‌سازی به آدرس ایمیل مشتری ارسال می‌شود.

 

  • پک فیزیکی همراه لایسنس: در این شرایط یک پک فیزیکی شامل دی وی دی اورجینال نصب محصول همراه لایسنس به آدرس پستی مشتری ارسال خواهد شد.

 

دقت داشته باشید که مراحل فعال‌سازی و نحوه استفاده از محصولات به‌طور کامل برای مشتریان ارسال می‌شود و تیم پشتیبانی فروشگاه هم هر روز از ساعت ۹ صبح الی ۲۲ شب فعال بوده و پاسخگوی سؤالات شما خواهند بود. برای اینکه هم‌وطنان عزیز با هر بودجه‌ای قادر به خرید محصولات اورجینال مایکروسافت باشند، آی آر مایکروسافت استور لایسنس این محصولات را در انواع مختلف و با قیمت‌های گوناگون ارائه می‌کند. هم‌وطنان عزیز در حین ثبت سفارش قادر به انتخاب نوع لایسنسی که تمایل به دریافت آن دارند هم خواهند بود.

گارانتی لایسنس ها و تضمین اورجینال بودن

تمام لایسنس‌ هایی که در آی آر مایکروسافت استور عرضه شده‌اند از نظر اورجینال و قانونی بودن ضمانت مادام‌العمر دارند. امکان استعلام لایسنس‌ ها از مایکروسافت وجود دارد و می‌توان از آن‌ها بدون محدودیت در خارج از کشور استفاده کرد. علاوه بر اینکه پروداکت کی های عرضه‌شده این فروشگاه از تضمین اورجینال بودن برخوردار هستند، یک گارانتی و پشتیبانی اختصاصی هم در قبال آن‌ها برای مشتریان ارائه خواهد شد. گارانتی لایسنس‌ های ریتیل (Retail) و بیند (Bind) سه سال و لایسنس‌ های او ای ام (OEM) یک سال است. لایسنس‌ های یک‌ بار نصب هم برای اولین فعال‌سازی مشمول گارانتی می‌شوند. پس با سرویس آی آر مایکروسافت استور می‌توانید خرید ویندوز و آفیس اورجینال را با اطمینان کامل انجام دهید و مطمئن باشید که محصول دریافت شده ارزش صرف هزینه‌ای که کرده‌اید را دارد.

برخی از سؤالات متداول و پاسخ آن‌ها

در این قسمت مروری بر متداول‌ترین سؤالاتی خواهیم داشت که احتمال دارد هم‌وطنان عزیز پیش از اقدام برای خرید نسخه اورجینال محصولات مایکروسافت آن‌ها مطرح کنند:

  • زمان تحویل سفارش‌ها چقدر است؟ محصولاتی که به‌صورت دیجیتال تهیه می‌شوند (بدون پک فیزیکی)، ظرف ۳۰ دقیقه الی ۳ ساعت به آدرس ایمیل مشتریان ارسال خواهند شد. محصولاتی که به‌صورت پک فیزیکی تهیه می‌شوند هم از طریق پست پیشتاز یا تی‌پاکس و طی کوتاه‌ترین مدت‌زمان ممکن (عموماً یک روز کاری) به آدرس مشتریان عزیز ارسال می‌شوند.

 

  • هزینه ارسال پستی بر عهده کیست؟ ارسال مرسوله‌های پستی هیچ هزینه‌ای برای مشتریان ندارد و به‌طور رایگان از سمت آی آر مایکروسافت استور انجام خواهد شد.

 

مایکروسافت

  • چطور از اورجینال بودن لایسنس مطمئن شویم؟ امکان استعلام تمام لایسنس‌ های عرضه‌شده در آی آر مایکروسافت استور از پشتیبانی مایکروسافت وجود دارد و این فروشگاه در قبال اورجینال بودن محصولاتش گارانتی مادام‌العمر ارائه می‌کند. ضمناً با فعال‌سازی لایسنس‌ ها می‌توانید از پشتیبانی مستقیم مایکروسافت بهره‌مند شده و تمام آپدیت‌های نرم‌افزار مورد نظرتان را هم دریافت کنید که این موارد فقط در صورت اورجینال بودن لایسنس در دسترس کاربر قرار می‌گیرند.

 

  • آیا لایسنس‌ ها در خارج از کشور قابل استفاده هستند؟ ازآنجایی‌که تمام لایسنس‌ ها اورجینال و قانونی هستند، هیچ مشکلی برای استفاده در خارج از کشور نخواهند داشت.

 

  • چطور از لایسنس استفاده کنیم؟ تمام مراحل نصب و استفاده از لایسنس در حین تحویل برای مشتری ارسال می‌شود.

 

  • تفاوت لایسنس یک بار نصب، OEM و Retail چیست؟ لایسنس یک بار نصب فقط یک مرتبه قابلیت استفاده دارد. لایسنس OEM را می‌توان به‌دفعات روی یک کامپیوتر استفاده کرد و تغییرات سخت‌افزاری منجر به ابطال آن می‌شود. لایسنس Retail را می‌توان به‌دفعات روی کامپیوتر استفاده کرد و چون به تغییرات سخت‌افزاری هم حساس نیست، حتی امکان انتقال آن از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر وجود دارد.

سؤالات فوق اصلی‌ترین سؤالاتی هستند که اغلب کاربران پیش از ثبت سفارش خرید ویندوز وآفیس اورجینال آن‌ها را مطرح می‌سازند. فراموش نکنید تیم پشتیبانی آی آر مایکروسافت استور تقریبا ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهد بود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا