اخبار روز

همکاری دو غول فناوری برای فروش محصولات اپل، پس از توقف تولید گوشی های هوشمند ال جی

پس از توقف تولید گوشی های هوشمند ال جی، توافق نامه ای به منظور همکاری شرکت ال جی برای فروش محصولات اپل بین این دو غول فناوری در حال ایجاد است.

از این رو، فروشگاه‌ های Best Shop شرکت ال جی در کشور کره جنوبی به زودی شاهد حضور مشتریان زیادی برای خرید محصولات دیگری خواهند بود. البته این محصولات متعلق به خود ال جی نیستند، بلکه متعلق به شرکت اپل خواهند بود. البته این اقدام ال جی، به منظور رونق دوباره فروشگاه‌های ال جی قرار است صورت بگیرد.

بر اساس گزارش Business Korea، شرکت اپلو ال جی هم اکنون در حال مذاکره بر سر چند موضوع مهم در این زمینه با شرکت اپل هستند. این دو شرکت بر سر اینکه این فروشگاه توسط کارکنان ال جی اداره شود یا از نیروهای اپل استفاده شود، هنوز با شرکت آمریکایی به توافق نرسیده اند.

همکاری ال جی برای فروش محصولات اپل

همکاری دو غول فناوری برای فروش محصولات

همکاری ال جی برای فروش محصولات اپل در حالی قرار است صورت گیرد که هنوز مشخص نیست که چه نوع محصولاتی در این فروشگاه‌ها فروخته خواهند شد؟ به نظر می‌رسد آیفون، آیپد و اپل واچ جزو این محصولات خواهند بود، اما در مورد لپ تاپ‌های اپل هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

دلیل اینکه هنوز موضوع فروش لپ تاپ های اپل در فروشگاه ال جی حل نشده است، به این دلیل می باشد که ال جی همچنان در صنعت لپ تاپ فعال است و به نوعی رقیب اپل در این زمینه می باشد و فروش مک بوک های اپل ممکن است مشکلاتی برای ال جی ایجاد کند.

از این رو این شرکت تمایلی به این کار نخواهد داشت و به این ترتیب اپل ممکن است هیچ خدماتی برای لپ تاپ‌هایش در فروشگاه‌های ال جی ارائه نکند.

البته گزارش ها حاکی از آن است که ال جی هنوز به توافق نهایی با اپل نرسیده است. با این‌حال، این شرکت ممکن است تا آخر ماه جولای که زمان پایان فروش گوشی‌های این شرکت خواهد بود توافق خود را با اپل نهایی کند. هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ فروشگاه Best Shop ال جی در کره جنوبی وجود دارد و این امکانات می‌تواند بطور چشمگیری به گسترش فضای خرده فروشی اپل در کشور کره جنوبی کمک کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا