اخبار روزبازیبازی های خارجی

نسخه بتای بازی Battlefield Mobile پاییز امسال منتشر می شود

بر اساس اطلاعیه شرکت EA، این شرکت قصد دارد تا نسخه بتای بازی Battlefield Mobile را تا پاییز امسال برای دستگاه های اندرویدی منتشر کند.

با توجه به این اقدام شرکت EA، مطمئناً گیمر‌های موبایل تا سال آینده از بازی بتلفیلد محروم خواهند بود. با این حال، این احتمال وجود دارد که بسیاری از طرفداران این بازی بتوانند پاییز امسال نسخه بتای بازی Battlefield Mobile را تجربه کنند.

بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت EA اخیراً اعلام کرد که آزمایش بازی Battlefield Mobile را در اندونزی و فیلیپین آغاز کرده است و به زودی این آزمایش را در مناطق جدید عرضه می‌کند.

Battlefield Mobile

ویژگی های بازی بتلفیلد

این شرکت بازی سازی اعلام کرد که صفحه‌ای را راه اندازی می‌کند که به گیمر‌ها اجازه می‌دهد تا برای بازی پیش ثبت نام کرده و برای آزمایش‌های جدید در آینده نام نویسی کنند.

بازی Battlefield Mobile رایگان است و فقط در صورت تمایل به حمایت از توسعه دهندگان، شامل موارد اضافی می‌شود. همچنین، بازی دارای Battle Pass و قفل پذیری‌های منحصر به فرد در این نسخه خاص از Battlefield خواهد بود.

ذکر این نکته ضروری است که Battlefield Mobile فقط برای دستگاه‌های تلفن همراه در حال توسعه است، بنابراین از قابلیت cross-play برخوردار نخواهد بود. این بازی فقط در دستگاه‌های اندرویدی موجود خواهد بود.

البته تاکنون اطلاعات زیادی در مورد دستگاه‌های پشتیبانی شده فاش نشده است، اما گوشی‌های هوشمند باید از Android ۷.۰ و بالاتر استفاده کنند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا