اپلیکیشن موبایلبرنامه نویسی

معرفی 9 اپلیکیشن اندرویدی برای جاسوسی و ردیابی

گاهی اوقات نیاز دارید تا بدانید فرزندان شما به کجا می روند، از چه برنامه هایی استفاده می کنند و هنگام جستجو در اینترنت به چه سایت هایی سر می زنند، از این رو در این مطلب برای شما 9 اپلیکیشن اندرویدی برای جاسوسی و ردیابی معرفی می کنیم.

البته از این برنامه ها برای بخش های دیگری هم می توانید استفاده کنید، اما ما استفاده از چنین برنامه‌هایی را تایید نمی‌کنیم و شما هرگز نباید از برنامه‌های جاسوسی استفاده کنید مگر اینکه رضایت فرد مورد نظر را داشته باشید.

برنامه جاسوسی mSpy

برنامه mSpy یکی از اپلیکشن های اندرویدی برای جاسوسی است که حول این ایده که همیشه دانستن بهتر از امید است، ساخته شده است. این برنامه پر از ویژگی‌هایی که به کار شما می آید. با ردیابی پیشرفته GPS، شما همیشه می‌دانید که کاربر مورد نظر کجا است. با نظارت دقیق بر تماس، می‌دانید چه کسی با او تماس می‌گیرد و بالعکس و با نظارت بر شبکه‌های اجتماعی او از جمله فیس بوک مسنجر، اینستاگرام و اسنپ چت، می‌دانید که او چه می‌گوید و به چه کسی می‌گویند. کافی است نرم افزار mSpy را روی دستگاه هدف نصب کنید و حالت جاسوسی پیشرفته را در آن تنظیم کنید.

برنامه جاسوسی mSpy

اپلیکیشن Cerberus

اپلیکیشن Cerberus یک برنامه ردیاب تلفنی است که به شما کمک می‌کند یک گوشی هوشمند گمشده یا دزدیده شده را پیدا کنید. البته دارای یویژگی های دیگری نظیر گرفتن عکس از سارق، دستورات پیامکی، یافتن تلفن روی نقشه است و شما می‌توانید داده‌های خود را قفل و پاک کنید. این نرم افزار به شما کمک نمی‌کند دستگاه‌های دیگران را ردیابی کنید، اما می‌توانید از هر کسی که دستگاه شما را دزدیده است کاملاً جاسوسی کنید.

اپلیکیشن Cerberus

برنامه FlexiSPY

برنامه FlexiSpy یکی از قدرتمندترین اپلیکشن های اندرویدی برای جاسوسی است که به شما امکان می‌دهد انواع کار‌هایی را که مردم از آن‌ها می‌ترسند را انجام دهید. روشن کردن میکروفن برای گوش دادن به محیط اطراف دستگاه، نظارت بر برنامه‌های چت، ضبط دوربین از راه دور، ورود به سیستم با کلید و توانایی مخفی شدن کامل از جمله ویزگی های منحصر به فرد این اپلیکیشن است.

برنامه حاسوسی FlexiSPY

اپلیکیشن Google Family Link

برنامه Google Family Link یک اپلیکیشن اندرویدی رایگان و مفید جاسوسی برای والدین می باشد تا از طریق حساب گوگل، بچه‌ها را ردیابی کنند. این برنامه به شما امکان می‌دهد فعالیت دستگاه کودک خود را مشاهده کنید و برنامه‌ها را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید محدودیت‌های دستگاه را تنظیم کرده و در صورت لزوم دستگاه را قفل کنید. برخی از افراد با مشکلات اتصال و اشکال روبرو شده اند، اما به طور کلی این تجربه برای اکثر افراد مناسب است.

اپلیکشن اندرویدی برای جاسوسی

استفاده از Find My Device by Google

بهترین برنامه برای پیدا کردن تلفن‌ های گمشده یا به سرقت رفته استفاده از برنامه Find My Device by Google می باشد. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه تلفن خود را به سرعت از طریق موقعیت مکانی دقیق روی نقشه مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید حافظه تلفن را پاک کنید، به آن زنگ بزنید یا دستگاه را به دلخواه قفل کنید.

اپلیکیشن Prey Anti Theft

برنامه Prey Anti Theft یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی برای پیدا کردن گوشی های گم شده یا به سرقت رفته است. این اپلیکیشن کاملا رایگان است و دارای برخی از ویژگی‌های مناسب مانند ردیابی GPS، قفل کردن تلفن و ارسال آلارم از طریق تلفن می باشد. البته یکی دیگر از ویژگی های این اپلیکیشن این است که می‌تواند با دوربین عکس بگیرد، نقاط اتصال Wi-Fi اطراف را شناسایی کند و مواردی مانند آدرس MAC دستگاه را ردیابی کند.

اپلیکیشن اندرویدی جاسوسی Prey Anti Theft

برنامه Spyera

اپلیکیشن Spyera یکی از قوی‌ترین برنامه‌های جاسوسی برای اندروید است. این برنامه علاوه بر اینکه دارای ویژگی‌های ساده‌ برای استفاده والدین است و دارای یک سری ویژگی‌های پیشرفته مانند توانایی پنهان کردن خود در همه جا، پشتیبانی از راه دور، جعل پیام کوتاه و انواع رفتار‌های سایه‌ای دیگر نیز می باشد. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این برنامه اشتراک این برنامه بسیار گران است و در گوگل پلی در دسترس نیست، بنابراین باید برنامه را از وب سایت رسمی آن تهیه و بارگیری کنید.

برنامه Spyera

اپلیکیشن Carrier family locator apps

برنامه Carrier Family Locators که یکی از معمولی ترین اپلیکشن های اندرویدی برای جاسوسی دارای خدمات مکان یابی خانواده توسط شرکت‌های مخابراتی تلفن همراه است. خدمات آن هم مطابق انتظار کار می‌کنند مثلا می‌توانید مکان تلفن‌های موجود در برنامه خود را پیگیری کنید. این نرم افزار معمولاً مواردی مانند مکان درخواستی را نشان می‌دهد، انواع مختلف هشدار را نمایش می‌دهد و در اکثر دستگاه‌ها کار می‌کند.

اپلیکیشن اندرویدی جاسوسی Carrier family locator apps

برنامه XNSPY

اپلیکیشن XNSPY یک برنامه فوق العاده قدرتمند در زمینه جاسوسی است. این برنامه همه ویژگی‌های ترسناک مانند نظارت بر گزارش تماس‌ها، ردیابی GPS، نظارت بر مرور وب، دسترسی به چت‌ها و سایر موارد قابل ردیابی دیگر را دارد. این برنامه در دو نسخه پولی و رایگان در دسترس است که در نسخه رایگان دسترسی محدودی به ویژگی های این اپلیکیشن وجود دارد.

برنامه XNSPY

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا