تلفن همراهوان پلاس

مشخصات فنی گوشی OnePlus Nord CE منتشر شد

شرکت وان پلاس قرار است در تاریخ ۱۰ ژوئن از گوشی میان رده خود با نام OnePlus Nord CE ۵G رونمایی کند، که قبلاً آن را به صورت مختصر به نمایش گذاشته بود.

به نظر می‌رسد Nord CE (“CE” برای “Core Edition”) بر اساس Nord اصلی ساخته شده است و فقط چند تغییر را در خود جای داده و احتمالاً قیمت آن را کاهش خواهد داد.

با منتشر شدن برخی از ویژگی های گوشی Nord CE ۵G مشخص شد که این گوشی از صفحه لمسی ۶.۴۳ اینچی ۹۰ هرتزی AMOLED به سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش، تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر سریع ۳۰ وات (که ۰ تا ۷۰ درصد شارژ را در ۳۰ دقیقه پر می‌کند) برخوردار است.

گوشی OnePlus Nord CE ۵G

این گوشی 3 دوربین در عقب و یک دوربین سلفی دارد. دوربین سه گانه آن یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی از Omnivision، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمیق ۲ مگاپیکسلی می باشند. در قسمت جلوی گوشی هم یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی گرفتن وجود دارد.

گوشی OnePlus Nord CE ۵G در دو نسخه عرضه می شود، 6 گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. انتظار می‌رود این دستگاه از سیستم عامل OxygenOS ۱۱ مبتنی بر Android ۱۱ بهره ببرد. این گوشی کاملاً پلاستیکی است، البته قاب و پشت آن پلاستیکی هستند و صفحه نمایش آن شیشه‌ای است.

همچنین گوشی هوشمند Nord CE ۵G وان پلاس، از جک هدفون ۳.۵ میلی متری استفاده می‌کند و ضخامت این گوشی نیز ۷.۹ میلی متر است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا