اخبار روز

مانیتورهای ۲۰۲۴ سامسونگ با تنوع بسیار بالا از راه رسیدند

سامسونگ نسل جدید مانیتورهای خود را با قابلیت‌های هوش مصنوعی و نمایشگرهای باکیفیت رونمایی کرد.

سامسونگ مانیتورهای ۲۰۲۴ خود را معرفی کرد. این مانیتورها در قالب سه‌ سری Odyssey OLED و Smart و ViewFinity عرضه می‌شوند.

جدیدترین مانیتور سامسونگ از سری Odyssey در دو مدل G6 (G60SD) و G8 (G80SD) عرضه می‌شوند. مدل G8 نمایشگر ۳۲ اینچی ۲۴۰ هرتز با زمان پاسخ‌دهی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه و مدل G6 نمایشگر ۲۷ اینچی ۳۶۰ هرتزی با وضوح QHD و زمان پاسخ‌دهی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه دارد.

مانیتور Odyssey سامسونگ مدل ۲۰۲۴ از نمای جلو
Samsung

مانیتورهای سری Odyssey از نمایشگر اولد و نسل سوم تراشه‌ی هوش مصنوعی NQ8 (در مدل G8) بهره می‌برند؛ همان تراشه‌ای که در تلویزیون‌ های 8K سامسونگ به‌ کار رفته است و می‌تواند هنگام استفاده از Gaming Hub وضوح تصاویر را به 4K ارتقاء دهد.

مانیتورهای Odyssey از فناوری +Safeguard بهره می‌برند که از سوختگی پیکسل‌ها جلوگیری می‌کند. نمایشگر ضدانعکاس سری Odyssey روشنایی ۲۵۰ نیت دارد و از فناوری‌های FreeSync پشتیبانی می‌کند.

مانیتور Smart سامسونگ مدل ۲۰۲۴ از نمای جلو
Samsung

مانیتورهای سری Smart در مدل‌های M5 (M50D) و M7 (M70D) و M8 (M80D) عرضه می‌شوند. مدل M8 نمایشگر ۳۲ اینچی 4K دارد و از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد.

M7 در دو اندازه‌ی ۳۲ و ۴۳ اینچی در دسترس قرار می‌گیرد. M7 نمایشگر 4K با روشنایی ۳۰۰ نیت و زمان‌ پاسخ‌دهی ۴ میلی‌ثانیه دارد.

M5 در مدل‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی در دسترس قرار می‌گیرد و نمایشگری با وضوح FHD، روشنایی ۲۵۰ نیت و زمان‌ پاسخ‌دهی ۴ میلی‌ثانیه دارد.

مانیتور Viewfinity سامسونگ مدل ۲۰۲۴ از نمای جلو
Samsung

سری ViewFinity در مدل‌های S8 (S80D) و S8 (S80UD) و S7 (S70D) و S6 (S60D) و S6 (S60UD) عرضه می‌شود. S8 در مدل‌‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی و S7 در مدل‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی در دسترس قرار می‌گیرند. این مدل‌ها از نمایشگر 4K با روشنایی ۳۵۰ نیت و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برند.

مانیتور S6 در مدل‌های ۲۴ و ۲۷ و ۳۲ اینچی عرضه می‌شود و به نمایشگر ۱۰۰ هرتزی با وضوح QHD و روشنایی ۳۵۰ نیت مجهز است. قیمت مانیتور های جدید سامسونگ هنوز مشخص نیست.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا